يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۳۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۶
پس از تساوی با سیاه‌جامگان:
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه داور به اشتباه گل این تیم را آفساید گرفته است گفت: در دیدار برابر سیاه‌جامگان شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، وینفرد شفر پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سیاه جامگان در این مورد گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتیم.

وی ادامه داد: در هر دو نیمه شانس های زیادی هم برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما بازیکنانم تلاششان را کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: در نیمه اول به گل رسیدیم اما داور این گل را آفساید گرفت که من فکر می کنم اشتباه کرد. با این حال داور است و ممکن است اشتباه کرده باشد.

وینفرد شفر در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه اول و دوم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم. هر چند اعتقاد دارم داور در یکی دو صحنه می توانست قضاوت بهتری داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها