يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۴۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۱ آذر ۱۳۹۶
سخنگوی هیات رئیسه مجلس، رهبری‌های معظم له و نقش اساسی وی را در برچیده شدن حکومت و خلافت داعش موثر دانست.
به گزارش پایگاه 598، بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در واکنش به نامه سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری مبنی بر برچیده شدن گروه تروریستی داعش از کشورهای سوریه و عراق ضمن تبریک به سردار سلیمانی و تمامی رزمندگان ایثارگر، گفت: گروه‌های خودخوانده چون داعش با حمایت آمریکا و اسرائیل پا به منطقه خاورمیانه گذاشته تا خاورمیانه با نقشه‌ای جدید را شکل دهند حال آنکه هیچ گاه نتوانستند به مقاصد خود دست یابند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از کشورهای منطقه با همراهی این گروهک‌ها گاها مرعوب آنها شدند، تصریح کرد: این کشورها نیز باید هوشیار باشند زیرا ملت‌های اسلامی چون ایران، سوریه و عراق و سایر ملل بیدار بوده و هرگز اجازه تعدی نخواهند داد.

وی افزود: مردم کشورهای مختلف منطقه اجازه نفوذ تروریست در منطقه را نخواهند داد هرچند در زمان‌های مختلف و به شکل مقطعی این گروهک‌ها توانستند بروز و ظهور پیدا کنند، در حقیقت رهبری‌های معظم له نقش اساسی در برچیده شدن حکومت و خلافت داعش داشت.

نعمتی با یادآوری روزهایی که عده‌ای به دنبال برکناری اسد از راس هرم مدیریتی سوریه بودند، گفت: در آن زمان جمهوری اسلامی شعار تعیین سرنوشت هر کشور توسط مردم همان کشور را سر داد، هرچند اروپایی‌ها به شدت مخالفت می‌کردند. سپس تلاش کردند تا گروهک‌های تروریستی را در منطقه مستقر کنند که خوشبختانه بساط همه آنها برچیده شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه داعش، اسرائیل و عربستان به معنای واقعی در منطقه شکست خورده‌اند، تصریح کرد: وحدت و همدلی مسلمانان و نقش بزرگان و سرداران سپاه پاسداران چون همدانی‌ها و نظری‌ها و غیره که در مسیر دفاع به شهادت رسیدند، نباید فراموش شود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها