يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۴۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۶
اوراوا قبل از برگزاری دیدار برگشت در نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سعودی شکایت کرد و به احتمال خیلی زیاد AFC جریمه‌ای سنگینی را برای این باشگاه عربستانی در نظر بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه اوراوا ردز ژاپن قبل از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران باشگاه الهلال را متهم به توهین نژاد پرستانه کرد و از آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و ‌به نقل از الریاض، جدال رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا که بین دو تیم فوتبال الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و قرار است که دیدار برگشت شنبه هفته آینده در ژاپن برگزار شود. جدال رفت در عربستان برگزار شد و داسیلو، مهاجم برزیلی اوراوا گل نخست بازی را به ثمر رساند.

هواداران الهلال عربستان در اقدام ناجوانمردانه به داسیلوا بازیکن رنگین پوست اوراوا توهین نژاد پرستانه کردند و او را به میمون تشبیه کردند و ایموجی موز را برای او کشیدند. این حرکت ناپسند و دون‌ شان هواداران الهلال باعث خشم ژاپنی ها شده است. باشگاه اوراوا قبل از برگزاری دیدار برگشت در نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سعودی شکایت کرد و به احتمال خیلی زیاد AFC جریمه‌ای سنگینی را برای این باشگاه عربستانی در نظر بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها