أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۴۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۶
در پی اعتراضات برخی اعضای شورای شهر گذشته و اکنون شورای شهر تهران، شهرداری سوله های مدیریت بحران شهر تهران را از خندوانه و مجموعه دیگر پس گرفت تا به ماموریت اصلی خود بازگردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تیتر شهر، طی سال های گذشته تعدادی از پایگاه های مدیریت بحران در اختیار فعالیت های متفرقه قرار گرفته بود که به دنبال انتقادها و مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر الزام فعالیت در حوزه ماموریت های تعریف شده، پایگاه مدیریت بحران منطقه 2 که در اختیار برنامه تلویزیونی خندوانه شبکه نسیم قرار گرفته بود، طی روزهای اخیر از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه 2 بازپس گرفته و رسما از ادامه فعالیت متفرقه آن جلوگیری شد.

همچنین پایگاه مدیریت بحران ناحيه 6 منطقه 16 که از نيمه دوم سال 91 " کاربري غير" داشت، پس از گذشت  5 سال با پيگيري هاي مستمر به کاربري اصلي خود بازگشت.

گفتنی است  رحمت اله حافظی عضو سابق شورای شهر تهران در گذشته با اشاره به مصوبه اردیبهشت سال 95 شورا عنوان کرده بود که بر اساس این مصوبه، شهرداری تهران ملزم شد تا تمامی پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران مناطق 22گانه را در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر قرار دهد.

وی اظهار کرد: با استناد به این مصوبه در بهمن سال 95 از شهرداری تهران خواسته شد درباره اینکه چرا تعدادی از سوله های بحران در اشغال حوزه های خارج از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران است، توضیح دهد.

وی افزود: یک ماه بعد شهرداری تهران در نامه ای اعلام کرد که تمامی قسمت های سوله های بحران تحویل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شده ، اما در عمل می بینیم که اینگونه نیست، البته بخشی از این سوله ها در اختیار ورزش بانوان قرار گرفته که فعلا مورد نظر ما نیست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در منطقه 2 روی سوله مدیریت بحران آسیاب کهک، تابلوی پایگاه مدیریت بحران معاونت فنی و عمران نصب شده اما در عمل در اختیار مرکز ژئوتکنیک است و یکی دیگر از سوله های این منطقه نیز در اختیار دانشگاه علمی کاربردی شهرداری و سوله دیگر نیز در اختیار برنامه خنداونه است.

حافظی افزود: در منطقه 22 سوله حضرت ابوالفضل (ع) در اختیار معاونت اجتماعی شهرداری قرار دارد و سوله بحران منطقه 4 نیز به بخش خصوصی واگذار و به شهربازی تبدیل شده و سوله بحران منطقه 13 (دو کوهه) نیز در اختیار صدا و سیما است.

به گفته وی، سوله بحران جنب ترمینال جنوب تهران نیز به بخش خصوصی واگذار و به باشگاه بدنسازی تبدیل شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها