أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۴۵۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۶
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی خبر داد که تحت عنوان معاون وزیر نفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب اقدام به کلاهبرداری کرده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: بنا به شکایت دو نفر از فردی به هویت (م) که با معرفی خود به‌عنوان معاون وزیر نفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب از آن‌ها کلاه‌برداری کرده بود موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم نامبرده به شاکیان گفته بود که می‌تواند به‌واسطه آشنایان خود تمام آهن‌آلات ضایعاتی شرکت نفت را خریداری و مقدار ۱۰ هزار تن نفت سفید و ده هزار تن حلال روغن، زیر قیمت بورس با توجه به سهمیه‌ای که دارد خریداری کنند و همچنین اگر مبلغ ۳۰ میلیارد تومان آجیل و خشکبار خریداری نمایند می‌تواند آن را در شرکت نفت به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بفروشد.

سرهنگ صفایی ادامه داد: با توجه به وعده‌های دروغینی که این فرد داده بود شاکیان اقدام به انجام هزینه‌های میلیاردی برای کترینگ غذای کارکنان وزارت نفت، سفارش کارتن، خرید برنج، زعفران و غیره کرده و مبلغی را نیز به متهم برای انجام هماهنگی‌های مربوط و اخذ تأییدیه‌های لازم داده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به اینکه ادعاهای متهم کذب بود پس از مدتی با خودروی یکی از شاکیان متواری شد.

وی بیان کرد: با توجه به شکایت شاکیان متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در منطقه کلاک شهرستان کرج رؤیت شد.

سرهنگ صفایی گفت: متهم پس از دیدن مأموران پلیس سعی در فرار با خودرو کرد که در حین فرار با چند خودروی دیگر نیز تصادف کرد و درنهایت دستگیر شد.

وی گفت: نامبرده در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جرم خود اعتراف کرد و پرونده برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر درحالی‌که بررسی است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآور شد: مردم به‌خصوص صاحبان صنایع و کسب‌وکارها به افرادی که در قالب کارچاق‌کن ادعای آشنایی نزدیک با مقامات دولتی رادارند اعتماد نکنند و فریب وعده‌های پوچ و وسوسه کننده این قبیل افراد را نخورند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها