يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۵۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۶
یکی از فعالان فضای مجازی با استفاده از ضبط یک فیلم و ارسال آن برای آمد نیوز عمق دروغگویی این رسانه کذاب را آشکار کرد.
به گزارش پایگاه 598، یکی از فعالین فضای مجازی فیلمی را از خرابه‌های نزدیک محل زندگی خود در تهران با عنوان وضعیت اسف بار مناطق زلزله زده کرمانشاه را ضبط کرده و این فیلم را به صورت تقطیع شده و فقط برای اثبات دروغگو بودن این رسانه کذاب برای آن ارسال می کند.
 
آمدنیوز هم که از هر فرصتی برای سواستفاده از اهداف شوم خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران آن استفاده می کند، بدون هیچ تحقیقی به انتشار این فیلم اقدام می کند.
 
اینگونه رفتارها و دروغگویی ها نشان می دهد که سایر خبرهای این بنگاه دروغ پراکنی تا چه حد غیرقابل اتکا و بی اساس است  و عوامل و مزدوران این شبه رسانه تا چه حد از سر عناد متوسل به هر دروغ و تهمتی می شوند.

لینک دانلود نسخه کامپیوتر
 
جالب اینجاست که این فیلم دروغین همچنان در آمد نیوز وجود دارد و 400 هزار نفر از مخاطبان آن را مشاهده کرده اند.
 
فیلمی که دروغ‌های بی‌اساس آمدنیوز را آشکار می‌کند


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها