أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۵۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۲ آذر ۱۳۹۶
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مطابق آنچه سردارِ سرافرازِ جبهه مقاومت، سردار سلیمانی وعده داده بود پایان کار داعش به عنوان یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام و ملت های منطقه رقم خورد.
به گزارش پایگاه 598، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر خلافت خودخوانده‌ی داعش اظهار داشت: مطابق آنچه سردارِ سرافرازِ جبهه مقاومت، سردار سلیمانی وعده داده بود پایان کار داعش به عنوان یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام و ملت‌های منطقه رقم خورد.

وی افزود: فتنه داعش یکی از مهمترین پدیده‌های قرن بیست و یکم محسوب می‌شود به جهت این که همه ملت‌های جهان در قبال این پدیده مورد تهدید قرار می‌گرفتند.

نقوی حسینی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که این گروه تروریستی انجام داده بود و از بسیاری از کشور‌ها برای پیوستن به گروهک تروریستی داعش یارگیری کرده بودند و هم چنین حمایتی که مثلث عربستان، رژیم صهیونیستی و امریکا از این گروه تروریستی داشت شاید این گونه تصور می‌شد که آن‌ها آشوبی خاتمه ناپذیر در منطقه به وجود بیاورند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: این در حالی است که تمامی رزمندگان جبهه مقاومت دست به دست یکدیگر داده و ریشه این فتنه تروریستی را خشکاندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها