أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۴۵۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۴ آذر ۱۳۹۶
در حاشیه سخنان جنجالی احمدی نژاد؛
این روزها کلیپی از گفتگوی انتقادی آقای احمدی نژاد نسبت به عملکرد رئیس قوه قضائیه در فضای مجازی دست به دست می شود. به نظرم البته اگر احمدی نژاد خودش رییس قوه قضائیه بود، بخشی از اشکالاتی را که درباره عملکرد آقای آملی لاریجانی مطرح کرده است، در عملکرد خودش هم پیدا می شود کرد چرا که برخی از این ساختارهای قضایی نیاز به ترمیم دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام حمید رسایی نوشت: این روزها کلیپی از گفتگوی انتقادی آقای احمدی نژاد نسبت به عملکرد رئیس قوه قضائیه در فضای مجازی دست به دست می شود. به نظرم البته اگر احمدی نژاد خودش رییس قوه قضائیه بود، بخشی از اشکالاتی را که درباره عملکرد آقای آملی لاریجانی مطرح کرده است، در عملکرد خودش هم پیدا می شود کرد چرا که برخی از این ساختارهای قضایی نیاز به ترمیم دارد.

با این وجود، به نظرم بهترین پاسخ به او از طرف قوه قضا نه عصبانیت است و نه افتتاح پرونده قضایی جدید، فقط هر چه سریعتر با برگزاری دادگاه علنی و اعلام عمومی آن، تکلیف این پرونده ها را مشخص کند:

دادگاه اتهامات آقای بقایی
دادگاه ظلم به دانشجویان بورسیه
دادگاه برادر روحانی، حسین فریدون
دادگاه برادر رئیس قضا، فاضل لاریجانی
دادکاه دریافت کنندگان حقوق های نجومی
دادگاه واگذاری های نجومی املاک شهرداری
دادگاه تخلفات گسترده انتخابات ریاست جمهوری۹۶

باور کنید بررسی سریع به این پرونده ها البته به صورت علنی و اعلام نتایج آنچه تاکنون صورت گرفته، نه تنها به نفع ریاست قوه قضائیه که منافعی دراز مدت برای نظام جمهوری اسلامی دارد. هر چه زمان بیشتری از بررسی این پرونده ها می گذرد، علامت سئوال های افکار عمومی بیشتر و طبعا کار مسئولان قضا در رفع این علامت سئوال ها سخت تر خواهد شد.


ریاست قوه قضائیه حتما این توصیه های امام خامنه ای را از یاد نبرده اند که همین چند ماه قبل (۱۲ تیر ۹۶) در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه فرمودند:

«لازمه پیشرفت کارها در دستگاه قضایی و ایجاد تلقی عمومی از قوه قضائیه به‌عنوان مجموعه‌ای «نجات‌بخش، امیدبخش و آرامش‌بخش»، برخورد جدی با تخلفات است.»

«در جایی که آبروی نظام در معرض خطر است، حفظ آبروی نظام اسلامی مقدم و مهمتر از حفظ آبروی نزدیکان و اعضای خانواده‌ی آن‌ها است، زیرا مردم مسائل را می‌بینند و متوجه می‌شوند و نباید اینگونه احساس شود که قوه قضائیه با متخلفانِ قضایی، برخورد نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
داش حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
۱
۰
تایید تلویحی و با ملاحظه اشکالات دستگاه قضا و عملکردش توسط آقای رسایی حقیقتی است که سالهاست نقل محافل مردمی است!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
۳
۰
آحمدی نژاد در قلب ماست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
۳
۰
به والله قسم علیرغم این همه هجمه ها و شانتاژهای تبلیغاتی وتوهین و تهمت و افتراهایی که به دکتراحمدی نژاد نسبت میدهند باز هم اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران دوستدارو حامی اویند، البته طرفداران او انسانهای محفوظ به حیا و از طبقه متوسط ومتو سط به پایین جامعه اند همان کسانی که برای مال دنیا و گرفتن پست ومقام آشغال و سطل زباله آتش نمی زنند.
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
۲
۰
من کاری با رسایی ندارم ولی حرف های آقای احمدی نژاد درست هست.

هرچقدر میگذره شاید کسانی از احمدی نژادی بودن جدا شوند اما بنده به عنوان مطلع میگن که ایشان حرفش درسته و انتقادش از قوه قضاییه از سر کینه نیست

هیچ کس در این
پاسخ
وجدان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
من همین قدردکتراحمدی نژادرادراین هشت سال شناختم که بنده خدادزدنبوده ونیست چون هم دردکشیده است هم چندین مقام داشته که اگرمیخواست بخوره الان بمب اتم هم کارسازش نبود.دکترحامی محرومین وکوخ نشینان است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها