يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۵۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۴ آذر ۱۳۹۶
در شب حادثه همسر آرماندو که از رابطه شوهرش با یک دختر ایرانی آگاه شده بود به خاطر این موضوع با او به مشاجره پرداخت و آرماندو که سخت عصبانی بود با مشت و لگد به جان او افتاد و ضمن دعوا با صندلی ضربه محکمی به سرش کوبید که به حال اغماء‌ افتاد ...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی سی و یک شهریور 1355 می‌پردازیم.

کشف جسد پسر نوجوان در بیابانهای تهرانپارس

مأموران ژاندارمری پاسگاه جوادیه تهرانپارس و مأموران انتظامی، اکنون درصدد شناسایی و یافتن یک متهم به قتل ناشناخته هستند که پسر سیزده ساله‌ای را به قتل رسانده و جسدش را از نقطه نامعلومی به بیابانهای تهرانپارس کشانده و همانجا رها کرده است.

روز گذشته جنازه پسر سیزده ساله‌ای به نام جواد ساکن خیابان خاوران توسط یک چوپان در بیابانهای خیابان سازمان آب پیدا شد و به وسیله مأموران به پزشکی قانونی انتقال یافت.

قسمتهایی از بدن این پسربچه را حیوانات خورده بودند، والدین جواد که از چند روز پیش دنبال پسر گمشده خود بودند، با مراجعه به اداره پزشکی قانونی و مشاهده جسد متلاشی شده وی، جواد را شناختند.

پدر جواد گفت: پسرم 6 روز پیش برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر مراجعت نکرد، این مدت برای پیدا کردن جواد همه جا را زیرپا گذاشتیم تا بالاخره جسد متلاشی شده وی را در اداره پزشکی قانونی پیدا کردیم.

چون در ناحیه گردن جواد آثار بریدگی دیده می‌شود و از طرفی خانه جواد در خیابان خاوران است و جسد وی در بیابانهای جوادیه تهرانپارس پیدا شده، احتمال قتل او وجود دارد.

از طرف پاسگاه ژاندارمری جوادیه تهرانپارس تحقیقات وسیع آغاز شد و جسد برای تعیین علت مرگ کالبدشکافی شده است.

یک امریکایی در تهران به 12 سال زندان محکوم شد

«آرماندو ستلو» مرد امریکایی متهم به قتل همسرش «ایرما» بعد از دو روز محاکمه سری به 12 سال حبس جنایی محکوم شد.

براساس کیفرخواست صادره از طرف دادستان، «آرماندو ستلو» در نیمه شب دهم بهمن‌ ماه سال گذشته همسر جوان خود «ایرما» را کشته است.

آرماندو به اتفاق همسر و چهار فرزندش در یکی از خانه‌های خیابان شیراز واقع در انتهای بهار سکونت داشت.

در شب حادثه همسر آرماندو که از رابطه شوهرش با یک دختر ایرانی آگاه شده بود به خاطر این موضوع با او به مشاجره پرداخت و آرماندو که سخت عصبانی بود با مشت و لگد به جان او افتاد و ضمن دعوا با صندلی ضربه محکمی به سرش کوبید که به حال اغماء‌ افتاد، ایرما به بیمارستان انتقال یافت ولی به علت شدت صدمه وارده در بیمارستان درگذشت.

دکتر جهانسوز؛ بازپرس وقت شعبه 6 دادسرای تهران مأمور رسیدگی به پرونده، پس از تحقیق، آرماندو را به اتهام قتل بازداشت کرد، رسیدگی به پرونده قتل به شعبه دوم دادگاه عالی جنایی ارجاع شد، محاکمه آرماندو که قرار بود اوایل شهریور انجام گیرد به علت عدم حضور مترجم رسمی دادگستری به تعویق افتاد و به 28 شهریور موکول شد.

در وقت تعیین شده به درخواست وکیل متهم و موافقت دادگاه، محاکمه آرماندو که یکی از اتهاماتش فریب دختری به نام «آرمه» است، به طور سری انجام شد.

دیروز بعد از استماع آخرین دفاع دادرسان دادگاه وارد شور شد و در پایان وقت اداری رای صادره مبنی بر محکومیت آرماندو به 12 سال زندان توسط منشی دادگاه قرائت شد.

رسوایی عشق پیری

پیرمرد پنجاه ساله به اتهام اغفال دختر شانزده ساله با قرار وثیقه زندانی شد.

مردی به نام حسن دو سال پیش مهین دختر شانزده ساله مستأجر خود را فریب داد، بعد از شکایت پدر مهین، حسن با وعده ازدواج با مهین و بخشیدن خانه خود به این دختر، رضایت پدر مهین را به دست آورد و پرونده مختومه شد اما بعد از گرفتن رضایت از پدر دختر، حسن به طور پنهانی برای تخلیه خانه خود اقدام کرد و چند روز پیش حکم تخلیه خانه را از دادگاه گرفت.

با ارائه این حکم، پدر مهین مجدداً علیه حسن شکایت کرد و مدعی شد: حسن، مهین را صیغه کرده و روابط خود را با دخترش ادامه داده است، مدتی پیش که مهین سه ماهه حامله بود او را به شدت کتک زد به طوریکه مهین بچه را سقط کرد.

حسن روز گذشته توسط فرورد؛ بازپرس شعبه 11 دادسرای تهران تحت بازجویی قرار گرفت و با قرار وثیقه زندانی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها