يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۶۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۶
سال 94 مرد ثروتمندی ضمن شکایت به پلیس گفت: در حال رانندگی بودم که در ترافیک دو مرد و یک زن ناگهان سوار خودرویم شدند و با تهدید سرنگ حامل ویروس ایدز از من خواستند آنها را به خانه‌ام ببرم تا بتوانند هر چه می‌خواهند سرقت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران، وی افزود:حتی وقتی فهمیدند یکی از دوستانم در خانه است از من خواستند به بهانه‌ای او را بیرون بکشم تا مزاحمی نداشته باشند. من هم از ترس جانم هر چه آنها خواستند انجام دادم.»

پس از طرح شکایت این مرد سالخورده طراحان نقشه سرقت تحت تعقیب قرار گرفتند و همگی دستگیر شدند. آنها پس از محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری به صد ضربه شلاق تعزیری و شش تا سه سال حبس محکوم شدند.

این حکم با اعتراض متهمان به دیوان عالی ارسال شد اما قضات این دیوان اعتراض را وارد ندانسته و احکام سه متهم را تأیید کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها