أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۶۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۷ آذر ۱۳۹۶
در حالی که به تازگی خبری از معاون خدمات درمانی بیمه سلامت منتشر شده مبنی بر این که ۱۱ میلیون نفری که رایگان بیمه شده‌اند باید از امسال حق بیمه پرداخت کنند، اداره کل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: هیچ گونه تغییری در بیمه رایگان این سازمان انجام نگرفته است و همچنان بدون هیچ مشکلی تمدید دفترچه بیمه رایگان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه 598، در نخستین روز هفته جاری ایلنا به نقل از آناهیتا کشاورز معاون بیمه خدمات درمانی بیمه سلامت آورد: بر اساس قانون برنامه ششم، قرار است از امسال تمام بیمه‌شدگان در پرداخت حق بیمه مشارکت کنند. بنابراین ۱۱ میلیون نفری که بیمه رایگان شده‌اند هم باید حق بیمه بدهند.

این خبر در حالی منتشر شد که خبرگزاری ایرنا در خبر دیگری به نقل از همین مسئول اعلام کرد: نبود اطلاعات دقیق بیمه ‌شدگان یکی از دلایل ارائه نشدن خدمات تخصصی و با کیفیت است از این رو بیمه پایه سلامت به منظور بازنگری بسته دریافت خدمات بر اساس اولویت ‌بندی بازتعریف می شود.

کشاورز با بیان این که 10میلیون و400 هزار نفر تحت پوشش بیمه همگانی و رایگان قرار دارند، گفت: 80 درصد جمعیت سازمان بیمه سلامت به طور رایگان از سوی دولت بیمه شده‌اند و بیش از 90 درصد منابع را دولت از محل درآمد یارانه ها و منابع عمومی تامین می کند و مشارکت مردم در پرداخت حق بیمه ناچیز است. کشاورز ادامه داد: براساس مصوبه دولت، وضعیت مالی متقاضیان جدید بیمه سلامت از طریق آزمون وسع از سوی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ارزیابی می شود تا این افراد در صورت داشتن وسع مالی، در پرداخت حق بیمه مشارکت کنند. معاون بیمه خدمات درمانی بیمه سلامت، گفت: آیین ‌نامه این برنامه در مراحل نهایی است و پس از تصویب توسط وزارت رفاه اجرا می ‌شود و هم اکنون مبنای پرداخت، همان روال قبلی است.

در عین حال روز گذشته اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: با توجه به انعکاس نادرست صحبت های معاون بیمه خدمات سلامت این سازمان در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها مبنی بر دریافت حق بیمه از بیمه شدگان رایگان، ضمن تکذیب اخبار مذکور به اطلاع عموم می‌رساند که هیچ تغییری در بیمه رایگان این سازمان انجام نگرفته است و همچنان بدون هیچ مشکلی تمدید دفترچه بیمه رایگان ادامه دارد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها