أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۷۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۶
سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین این تیم با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت باشگاه به صحبت پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس که در تمرین امروز سرخپوشان حضور یافته بود، در پایان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. وی در خصوص اینکه دیدار با حسین هدایتی به سفارش وزارت ورزش و جوانان بوده گفت: همه این مسائل که می‌گویند کذب است. اصلا کاری به این حرف‌ها ندارد.


وی در مورد استعفای ترکاشوند، معاون اقتصادی این باشگاه نیز گفت: استعفایی به دست ما نرسیده است و خبری در این مورد نیست. قرار است بیاید صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت به چه شکلی است.


جدی‌ترین شایعه در خصوص بازگشت حسین هدایتی به جمع اعضای هیات مدیره و جانشینی طاهری بود که با واکنش گرشاسبی همراه شد: خیر، چنین چیزی نیست. در خصوص جانشین آقای طاهری هم این مسئله دست وزارت ورزش است و جزو شرح وظایف ما نیست. وزارت ورزش باید در این زمینه تصمیم بگیرد.


سرپرست سرخپوشان در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان نیز اینطور توضیح داد: این پاداشی بود که مربوط به بازی پارس جنوبی‌جم بود و همانطور که قول داده بودیم هیأت مدیره محبت کرد و این پاداش‌ها را امروز به بازیکنان تحویل دادیم.


وی در خصوص مشارکت حسین هدایتی در بحث تمدید قرارداد و تامین مالی آن سعی کرد پاسخ روشنی ندهد و اینطور گفت: امروز فقط برای تمرین و دیدار با اعضای تیم به اینجا آمدیم. ما بازی مهمی روز جمعه داریم و امیدواریم فاصله‌مان را با صدر جدول بیشتر کنیم.


گرشاسبی در پاسخ به این سوال که موضع وزارت ورزش در خصوص هدایتی چیست گفت: نمی‌دانم، این چه سئوالی است و کجا مطرح شده که ناراحتی به وجود آورده است. وزارت ورزش که روی افراد به این شکل وقت نمی‌گذارد. اصلاً چنین صحبتی هم نشده.


سرپرست سرخپوشان در مورد اینکه چرا بازیکنان در منزل هدایتی حضور یافتند و با او دیدار داشتند نیز گفت: شما مگر به خانه دوستان خود نمی روید و یا اینکه اگر کسی شما را دعوت کند قبول نمی کنید؟ هرکسی شما را دعوت کند در آنجا حضور پیدا می‌کنید. چه اشکالی دارد که این اتفاق بیفتد؟ ما که نمی‌توانیم در بخشی که در اختیار باشگاه نیست، به کسی تحمیل کنیم که به منزل فلان شخص نرود یا اینکه به کجاها برود. بازیکن از وقت آزاد خود استفاده می‌کند البته اگر تخلفی صورت بگیرد ما در این ارتباط پرس‌وجو می‌کنیم و از بازیکن می‌خواهیم توضیح دهد. مثل بحث درگیری که با هواداران به وجود آمد وگرنه در مورد مسائل دیگر نمی‌توانیم ورود کنیم.


وی با ناراحتی بابت سوالی در خصوص اینکه آیا پاداش امروز را حسین هدایتی اهدا کرده گفت: این چه سئوالی است؟ من که گفتم هیأت مدیره این سکه‌ها را تهیه کرده است اما شما بار دیگر این مسئله را می‌پرسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها