کد خبر: ۴۳۴۸۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۶
آیا با نماینده تهران برخورد خواهد شد؟
این روند که قبل از بررسی و تحقیق به مرجع تقلید شیعه حمله برده شود و حتی در قبال دروغ بستن به شخصی که میلیون ها نفر مقلد او هستند از مجلس تا قوه قضائیه در سکوت به سر ببرند پیش از آنکه جفا به شخص آیت‌الله مکارم شیرازی باشد، ظلم آشکار به شریعت است. بلندگوی بدخواهان شدن و تکرار اتهام بی اساس علیه مرجعیت شیعه قطعا مصداق وظایف نمایندگی یک فرد نمیباشد
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آیت الله‌ مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید هفته گذشته از پرداختن دولت به کارهای غیرضرروی انتقاد کرد و در تذکری که در درس خارج خود مطرح کرده بود تاکید داشت که مشکل مردم مسائل معیشتی و اقتصاد است و دولت نباید در تشخیص مشکلات به بیراهه رود.
 
در ادامه ایشان در بخشی دیگری از صحبت هایشان ابراز داشت: مشکل مردم گرانی و عملکرد بانک ها است که مردم را بیچاره کردند، مشکل مردم بناهای فرسوده موجود در سراسر کشور است که وقتی زلزله می شود خسارات  و تلفات بسیاری را به بار می آورد.
 

 
انتقادات این مرجع تقلید بی پاسخ نماند و جریان همسو با دولت به اتهام پراکنی علیه مرجعیت شیعه پرداختند. برهمین اساس محمودصادقی که پیش از این از او به به خاطر هشت فقره شکایت خصوصی و سه فقره اعلام جرم «قانون‌گذار قانون شکن » یاد میشد به عنوان آغاز گر حملات دربرابر انتقادات شناخته شد.
 
او در توئیتی بلافاصله پس از انتشار خبر نوشت: خوب است جناب ایشان درباره بدهی های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند.
 
در واقع یک نماینده مجلس که می تواند از سازوکارهای استعلامی بهره ببرد تا به صدق یک شایعه پی ببرد حداقل به تکذیبی که دفتر ایشان در تاریخ شانزدهم مرداد سال جاری در پاسخ به شایعه پراکنی یک شبکه معاند منتشر کرده بود هم بی توجه بوده است:
 
 
یک تذکر لازم
مکرر از معظم له شنیده ایم که هرگز نامبرده را ندیده و نمی شناسم و هیچگونه رابطه ای با ما نداشته و ندارد.
 
اخیرا دوباره داستان دروغین رابطه دامادی تاجر به نام مدلّل با حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی(دامت برکاته) در بعضی از سایت ها آمده است!
مکرر از معظم له شنیده ایم که هرگز نامبرده را ندیده و نمی شناسم و هیچگونه رابطه ای با ما نداشته و ندارد. اما آنها که نه ایمان دارند و نه وجدان، از تکرار دروغ های خود ابا ندارند.

سپس در ادامه، اضافه کرده اند که کار این افراد، مانند وهابیت است که بارها با دلایل مختلف اثبات کرده ایم که شیعه قائل به تحریف نبوده و نیست و در کتب تفسیری و علوم اصول و ...  همه این دلائل را آورده ایم، اما همه این دلائل را می شنوند و دوباره می گویند که چرا شیعه قائل به تحریف است!{لینک}
 
پرسشی که مطرح است این است بیان مطلب خلاف واقع که از تکذیب آن چهار ماه میگذرد توسط جناب صادقی با چه هدفی مطرح شده است؟ 
 
تکذیب اما بدون عذرخواهی!
عضو فراکسیون امید مجلس خلاف گویی خود درباره آیت الله مکارم شیرازی را امروز و پس از 48 ساعت بدون عذرخواهی تکذیب کرد. او در توئیت خود نوشته است:

لازم به ذکر است یکی از بدهکاران عمده بانک سرمایه آقای سامان مدلل است؛ بنابر اطلاعات اولیه تصور بر این بود که این فرد دارای رابطه‌کاری با آیت الله مکارم شیرازی دارد. اما با تحقیقات بعدی و نیز توضیح فرزند ایشان محرز شد نامبرده هیچگونه رابطه مالی یا نسبتی با ایشان ندارد.
 
 
این روند که قبل از بررسی و تحقیق به مرجع تقلید شیعیان حمله برده شود و حتی در قبال دروغ بستن به شخصی که میلیون ها نفر مقلد او هستند از مجلس تا قوه قضائیه در سکوت به سر ببرند پیش از آنکه جفا به شخص آیت‌الله مکارم شیرازی باشد، ظلم آشکار به شریعت است. بلندگوی بدخواهان شدن و تکرار اتهام  بی اساس علیه مرجعیت شیعه قطعا مصداق وظایف نمایندگی یک فرد نمیباشد و معلوم نیست که بیان دروغ از زبان یک نماینده چه آثار مخربی بر جای میگذارد که حتی با تکذیب آن نیز برطرف نمیشود. آیا کسی که بدون سند در جایگاه نمایندگی مردم این گونه با آبروی مرجعیت بازی میکند اصلا صلاحیت نمایندگی مردم در یک مجلس اسلامی را داراست؟

* رجانیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
باز هم بگید احمدی نژاد دروغ میگه
نماینده ای که از هرگونه پیگیری در امان باشد آیا انتظاری جز این ازش دارید؟
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
سه و نیم سال از ریاست روحانی باقی مانده و اینگونه نمایندگان وقت زیادی برای از بین بردن کامل اسلام در مملکت ندارند و موضع گیری ایت الله مکارم در مخالفت با حضور بانوان در ورزشگاههای مردانه به مزاج این ها خوش نمیاید و اینکه چرا کسی عکس العملی نشان نمیدهد به خاطر این است که کم کم دارند با فساد در مملکت خو میگیرند و برای همه فساد جا افتاده و عادی شده و گویا فساد زمان شاه دوباره دارد برمیگردد و البته مقدار زیادی از ان برگشته و ته مانده انهم در حال برگشت است و مفاسدی که قبلا حتی حرف زدن در مورد ان عجیب بود امروز عادی در جامعه وجود دارد . البته گفتن این حرفها فایده ای ندارد چون فاسدان در حال حاضر قدرت بیشتری دارند و مخالفی ندارند اما نباید از قهر خدا غافل شد و همانطور که شاه را به زباله دان انداخت بدون شک نوبت این زباله ها هم خواهد شد و همانطور که شاه این اتفاق را باور نداشت اینها هم باور ندارند .
پاسخ
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
حاصل اتحاد اسلاهات و پرزیدنت فریدون تولید چنین نماینده ای در مجلس شد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها