يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۹۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۱۳ آذر ۱۳۹۶
دبیر سیاسى جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان علت عدم‌سخنرانی تشکل‌های دانشجویی در حضور رئیس‌جمهور را بیان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امید پالیزبان دبیر سیاسى جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، درباره اتفاقات رخ‌داده در زمان حضور رئیس جمهور در این دانشگاه اظهار داشت: قبل از شروع مراسم روز دانشجو با سرپرست معاونت فرهنگى و اجتماعى وزارت علوم دکتر میرزایى جلسه داشتیم و به‌عنوان دانشجویان منتقد دولت از ایشان درخواست تریبون براى سخنرانى در حضور رئیس جمهور کردیم.

وی گفت: پس از این مذاکرات ایشان گفتند که "ما نیز چنین موضوعی را از نهاد ریاست جمهورى درخواست کردیم، ولى گفتند تنها چهار نفر می‌توانند در این مراسم سخنرانى کنند"، اما شاهد سخنرانى پنج نفر در حضور رئیس جمهور بودیم، در واقع با چینشى سازمان‌یافته اجازه سخنرانى به منتقدین دولت داده نشد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: تشکل‌هاى انقلابى نسبت به روند برگزارى مراسم اعتراض داشتند و به‌احترام سایر دانشجویان دانشگاه که حق حضور در مراسم را نداشتند، در مراسم حضور پیدا نکردیم.

پالیزبان در پایان گفت: از ریاست محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان درخواست می‌کنیم مثل سنوات قبل مراسم روز دانشجویى را در شأن دانشجو و با حضور همه دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها