يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۹۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۳ آذر ۱۳۹۶
متاسفانه بعد از اعلام دیرهنگام تکذیب توسط آقای صادقی، او از آیت الله مکارم بابت این تهمت عذرخواهی نکرده و صرفا به تکذیب بسنده نموده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شورای هماهنگی تشکلها و فعالان فکری و فرهنگی حوزه علمیه قم طی بیانیه ای در واکنش به تهمت های محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به یکی از مراجع تقلید از علی لاریجانی درخواست برخورد با وی را کرد. در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
آقای دکتر لاریجانی

با امید به توفیقات روزافزون کلیه خدمت گزاران به جمهوری اسلامی ایران، همچنانکه جنابعالی مستحضر هستید اخیرا آقای محمود صادقی نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی نسبت دروغی به آیت الله مکارم شیرازی داشته که بعد از انتشار گسترده در فضای حقیقی ومجازی، باعث توهین وجسارت فراوان به ایشان گردید و سبب مکدر شدن دوست داران مرجعیت مخصوصا مقلدین این مرجع تقلید شیعیان گردید.

 
متاسفانه بعد از اعلام دیرهنگام تکذیب توسط آقای صادقی، او از آیت الله مکارم شیرازی بابت این تهمت عذرخواهی نکرده و صرفا به تکذیب بسنده نموده است. از آنجا که جنابعالی علاوه بر اینکه رئیس مجلس می باشید نماینده شهرستان قم که پایگاه مرجعیت است نیز می باشید و حتی از حمایت های متعدد حضرت ایشان مخصوصا در ایام انتخابات برخوردار بوده اید، انتظار می رفت که عکس العمل و برخورد متناسبی نسبت به این قضیه داشته باشید ولی متاسفانه نه تنها از طرف شما بلکه سائر مسئولین ذی ربط اقدام مناسبی را شاهد نبودیم.

از آنجا که رعایت شان و جایگاه مراجع عظام وظیفه کلیه متدیین به ویژه مسئولین محترم می باشد مراتب اعتراض و محکومیت را نسبت به این نماینده مجلس و گلایه و ناراحتی خود را از بی اعتنایی شما ودیگر مسئولین ابراز داشته و خواستار پیگیری قضایی مدعی العموم و اقدامات متناسب در این زمینه هستیم تا دیگربار شاهد تکرار این قضایا نباشیم.

شورای هماهنگی تشکلها و  فعالان فکری و فرهنگی حوزه علمیه قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها