أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۴۹۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه 598، مسئولان باشگاه سپاهان با بازیکن برزیلی این تیم برای جدایی توافقی در نیم فصل صحبت‌های اولیه انجام داده‌اند اما به نظر نمی رسد این کار به همین آسانی و با هزینه پایین صورت گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از جدایی روریگوئز از تیم فوتبال سپاهان و توافق مسئولان این باشگاه با لی‌اولیویرا، دروازه‌بان برزیلی این تیم، زلاتکو کرانچار از عملکرد رافائل دیگر بازیکن برزیلی سپاهان هم راضی نیست. در همین راستا مسئولان باشگاه مذاکرات اولیه‌ای هم برای جدایی توافقی با این بازیکن برزیلی انجام داده‌اند اما فسخ توافقی او با سپاهانی‌ها به راحتی اولیویرا نیست چون شنیده می‌شوذ مسئولان باشگاه سپاهان و رافائل برزیلی برای فسخ توافقی اختلاف رقم داشته و این بازیکن برزیلی هم به این راحتی‌ها قصد کوتاه آمدن ندارد. باید دید تا نیم فصل چه نوافقی بین او و باشگاه سپاهان برای جدایی تعیین خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها