امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۳۴۹۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۳ آذر ۱۳۹۶
روز چهارشنبه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2018 در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می شود و تیمهای حاضر در این رقابت ها حریفان خود را در مرحله گروهی این رقابت ها خواهند شناخت. در حال حاضر نمایندگان تیم ها در مالزی به سر می برند و فردا بعد از کلاس توجیهی باید خود را آماده حضور در مراسمی کنند که این بار سیاسی تر از همیشه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، در این دوره و در بین کشورهای غرب آسیا، پس از اینکه تیم های زیادی از عربستان موفق به کسب جواز لازم و تکمیل مدارک برای حضور در لیگ قهرمانان نشدند، سهمیه این کشور به 2 تیم کاهش یافت و به جای آن سهمیه ایران و قطر زیاد شد. بدین ترتیب کشورهای ایران و قطر و امارات دارای 3 نماینده به صورت مستقیم در مرحله گروهی هستند و عربستان دو تیم و ازبکستان یک سهمیه مستقیم خواهد داشت.

تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از ایران، الدوحیل، السد و الریان از قطر، الجزیره، الوحده و الوصل از امارات، الهلال و الاهلی از عربستان و لوکوموتیو ازبکستان تیم های قطعی دور گروهی هستند.

همچنین 4 تیم از مراحل پلی آف به این رقابت ها راه پیدا می کنند که العین امارات، ذوب آهن ایران، نسف قارشی و پاختاکور ازبکستان و همچنین الغرافه قطر مهم ترین تیم های حاضر در دور پلی آف غرب آسیا هستند. نماینده ایران در این مرحله باید به مصاف تیم آیزاول هند برود.

در جلسه ای که هفته گذشته در کشور تایلند برگزار شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا بر روی انجام مسابقات به صورت رفت و برگشت تاکید کرد و به احتمال فراوان دیگر بازی تیم های آسیایی در کشورهای بی طرف انجام نخواهد شد هرچند با توجه به حواشی ایجاد شده از سوی اماراتی ها و سعودی ها، هنوز نمی توان این قضیه را صد درصد قطعی دانست و باید منتظر جلسات آینده و روز قرعه کشی لیگ قهرمانان ماند.

با توجه به سیدبندی رقابت های لیگ قهرمانان، احتمال قرارگیری هر کدام از نمایندگان ایران در گروهی سخت و دشوار وجود دارد. از کشور ایران، پرسپولیس در سید یک، استقلال در سید 2، تراکتورسازی در سید 3 و ذوب آهن در صورت راهیابی به دور گروهی در سید 4 قرار می گیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها