يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۴۹۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۳ آذر ۱۳۹۶
روسری مربی تایلندی کبدی حاشیه های فراوانی را در روزهای اخیر برای مسئولان این فدراسیون بوجود آورده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، روسری مربی تایلندی کبدی حاشیه های فراوانی را در روزهای اخیر برای مسئولان این فدراسیون بوجود آورد.

گفته می شود حاشیه های اخیر فدراسیون کبدی در انصراف محمد رضا مقصودلو از انتخابات این فدراسیون بی تاثیر نبوده است.

محمد رضا مقصود لو در گفتگو با خبرنگار ما درباره انصرافش از حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون کبدی گفت: تصمیم گرفتم که دیگر در انتخابات شرکت نکنم و به همین منظور انصراف دادم.

او درباره اینکه آیا در مورد انصرافش وزارت ورزش و جوانان نقشی داشته است یا خیر گفت: وزیر ورزش و جوانان هیچ نقشی روی انصراف من نداشته است.

رئیس فدراسیون کبدی ادامه داد: برخی رسانه ها موضوع حضور مربی مرد تایلندی را بی جهت بزرگ کردند که این کار اصلا درست نبود. در هر صورت تصمیم بر این شد که انصراف دهم، ما که رفتیم خداحافظ شما.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها