أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۵۰۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۶
آیت‌الله سبحانی گفت: مسئولان برای ازدواج زنان فکر کنند؛ به فکر طلاق ها باشند؛ برای اعتیاد کشور کاری انجام دهند؛ نه اینکه به فکر حضور بانوان در ورزشگاه باشند.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله سبحانی صبح روز سه‌شنبه (14 آذر) در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم با اشاره به موضوع ولادت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: وهابیت قائلند که صحابه ولادت پیامبر(ص) را جشن نگرفتند و جشن‌هایی که امروز گرفته می‌شود، بدعت است.

وی اظهار کرد: در پاسخ به این سخن جواب می‌دهیم اگر صحابی حجت باشد، فعل او حجت است، نه ترک او؛ چرا مسئله را گم کرده‌اید؟

این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر صحابی حجت باشد، افعال آنان حجت خواهد بود که در نظر ما افعال‌شان هم حجت نیست؛ فعل صحابی اگر مستند به پیامبر (ص)شود، مناسب است و در غیر این صورت به هیچ وجه حجت نخواهد بود.

آیت الله سبحانی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع حضور بانوان در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: این مسئله با عفت زنان سازگار نیست؛ آوردن هزاران دختر به ورزشگاه که یک طرف جوانان مرد و طرف دیگر، دختران باشند، اصلا مناسب نیست.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان برای ازدواج زنان فکر کنند؛ به فکر طلاق‌ها باشند؛ برای اعتیاد کشور کاری انجام دهند؛ نه اینکه به فکر حضور بانوان در ورزشگاه باشند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر به دنبال رضای خداوند متعال هستید، مشکلات مردم را پیگیری کنید؛ اما اگر به دنبال شعار هستید، مسئله دیگری است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها