أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۰۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۱۶ آذر ۱۳۹۶
وزارت امور خارجه مکزیک با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سفارتخانه این کشور در فلسطین اشغالی، همچنان در «تل آویو» باقی می ماند.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از رویترز، در پی شناسایی رسمی «بیت المقدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دولت «دونالد ترامپ»، وزارت امور خارجه مکزیک روز چهارشنبه اعلام کرد که سفارتخانه این کشور در فلسطین اشغالی همچنان در شهر «تل آویو» باقی خواهد ماند.

وزارت امور خارجه مکزیک با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «مکزیک به قطعنامه های سازمان ملل در ارتباط با به رسمیت شناختن وضعیت کنونی بیت المقدس وفادار خواهد ماند».

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: «مکزیک ضمن حفظ روابط دوجانبه نزدیک و دوستانه خود با اسرائیل که در دیدار اخیر نخست وزیر بنیامین نتانیاهو از کشور مکزیک به خوبی هویدا بود،  به حمایت خود از مطالبات تاریخی مردم فلسطین ادامه خواهد داد».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها