کد خبر: ۴۳۵۰۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۶
لیست برترین مسیرهای پروازی داخلی در سایت جاینت

رپرتاژ خبری/ وب سایت جاینت https://giant.ir یکی از برترین وب سایت های اینترنتی در زمینه پرواز های داخلی میباشد. در ادامه به 5 پرواز داخلی برمتقاضی میپردازیم. یکی از اصلی ترین عوامل در تصمیم‌گیری‌ جهت خرید بلیط هواپیما موضوع قیمت و به نوعی به صرفه بودن هزینه‌هاست، خرید آنلاین از طریق اینترنت این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا در مدت زمانی کوتاه و به آسانی به بررسی جوانب مختلف سفر خود بپردازند، به عبارت دیگر انواع بلیط‌های هواپیما و حتی هتل ها را بررسی کرده و سپس با یک برنامه‌ریزی مناسب و به صرفه اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایند.

معرفی شهر ها:

شهر های مشهد ، تهران ، کیش ، شیراز ، اصفهان از شهر های زیارتی و تفریحی و طیبیعی محصوب میشوند. هر یک از این شهرها جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی دارند که هر گردشگری را عاشق خود می‌کند.

سفر به مشهد:

اگر تصمیم‌تان را گرفتید که تا دیر نشده فرصت سفر به مشهد را از دست ندهید، ولی وقت برنامه‌ریزی برای سفر، مقایسه قیمت بلیط هواپیما مشهد، رزرو هتل مشهد، پیدا کردن بلیط ارزان مشهد و کارهای دیگری از این دست را ندارید، می‌توانید همه‌ی کارها را به زورق بسپارید.

شهر مشهد به واسطه‌ی وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، به پایتخت فرهنگی ایران بدل شده است. رونق تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این شهر مدیون میزبانی امام مهربانی‌ها، امام رضا علیه‌السلام است. در این مقاله تصمیم داریم به مطالبی از شهر مشهد بپردازیم که در مقالات دیگر کمتر به آن پرداخته شده‌ است. برای سفر به مشهد می‌توانید با هواپیما، قطار، ‌اتوبوس و یا وسیله‌ی شخصی اقدام به سفر کنید. مشهد مهم‌ترین مقصد سفر زیارتی ما ایرانی‌ها و در ایام تعطیلات مملو از عاشقان علی‌ابن موسی‌الرضا است. اگر قصد سفر از روش هوایی دارید میتوانید جهت رزرو بلیط هواپیما مشهد تهران یا سایر شهر ها به سایت مراجعه فرمائید.

سفر به تهران:

تهران با وسعت ۷۳۰ کیلومتر مربع، بزرگترین شهر ایران محسوب می شود. همچنین با جمعیتی حدود 9 میلیون نفر اولین شهر ایران و 25امین شهر پرجمعیت جهان است. تقریباً می توان گفت که تهران برخلاف سایر شهرهای ایران، نه غذای محلی دارد، نه نوشیدنی محلی دارد و نه سوغاتی خاصی دارد، ولی در عوض پر از هتل ها و رستوران های مختلف است که عنوان غذاهای ایرانی و خارجی را طبخ می کنند، یا اینکه تا دلتان بخواهد کافه های رنگارنگ دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم و ایرانی و خارجی سِرو می کنند و همچنین بیشمار مرکز خرید کوچک و بزرگ، قدیمی و مدرن در جای جای آن هست که جدیدترین اجناس را می توانید در آنجا پیدا کنید. جهت رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد یا سایر شهر ها به سایت مراجعه فرمائید.

برای سفر به تهران گزینه های مختلفی پیش رو دارید و می توانید از انواع وسایل نقلیه استفاده کنید. تهران دارای دو فرودگاه بین المللی است، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی(ره)



سفر به کیش

جزیره‌ی کیش یکی از جزایر و توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است که موقعیتی بسیار مهم دارد. روانه شدن بیش از یک میلیون گردشگر در طول سال به سوی این جزیره به خوبی اهمیت زیاد آن را نشان می‌دهد. خوشبختانه این میزان از حضور گردشگر باعث شده است که این جزیره از زیرساخت‌های گردشگری مناسبی برخوردار باشد.

آب‌های شفاف و زلال، مراکز خرید لوکس و گران قیمت، هتل‌های مجلل و پر از امکانات، امکان انجام ورزش‌های آبی مفرح و حیات دریایی متنوع، از این جزیره مقصدی به یاد ماندنی ساخته‌اند. جهت رزرو بلیط هواپیما مشهد کیش و یا بلیط هواپیما کیش مشهد یا سایر شهر ها به سایت مراجعه فرمائید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها