أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۰۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۶ آذر ۱۳۹۶
از سوی اتحادیه‌های دانشجویی کشور
«کمیته دانشجویی رهایی قدس» متشکل از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به صورت رسمی اعلام وجود کرده و از همه تشکل‌ها و نهادهای فعال در حوزه جهان اسلام برای همکاری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه 598، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه‌ای اعلام کردند: از همان روزهایی که دانشجویان در اعتراض به ورود نیکسون به کشورمان علم مبارزه به دست گرفتند تا به امروز که فرزندان روح الله(ره) در سراسر عالم اسلام به مبارزه با شیاطین برخاسته‌اند استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یکی از شاخصه‌های اصلی مشخص کننده آزادگی و حق طلبی تشکل‌های دانشجویی بوده است و دانشجویان انقلابی به خوبی دریافته‌اند تا زمانی که برخی ریشه‌های شیطانی در عالم وجود داشته باشد وصول به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود.

در این بیانیه آمده است: بعد از پیروزی‌های مکرر لشکر اسلام در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی و شکست‌های پی در پی جریاناتی که جز نکبت و سیاهی برای منطقه نداشته‌اند، آقایان کودک کش و هم‌پیمانان ذلیلش از ترس تحقق پیش بینی نابودی قریب الوقوع‌شان به تک و تا افتاده‌اند و آب در هاون می‌کوبند تا حیات خود را تمدید کنند جنجال‌های بیهوده‌ای که اخیرا از سوی رئیس جمهور آمریکا حول محور تغییر پایتخت اسرائیل و انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف در حال انجام است از همین قبیل است که با توجه به حوادث متعددی که امروز در جهان اسلام در جریان است و با سواستفاده از غفلت و خلا فضایی که معلول وضعیت لبنان یمن عراق و... است در حال وقوع است. هرچند به فضل الهی همه این اقدامات زوال رژیم منحوس صهیونیستی را نزدیک‌تر خواهد ساخت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کردند: در همین راستا و در جهت رسالت همیشگی جنبش دانشجویی انقلابی و مسلمان «کمیته دانشجویی رهایی قدس» متشکل از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به صورت رسمی اعلام وجود کرده و از همه تشکل‌ها و نهادهای فعال در حوزه جهان اسلام برای همکاری دعوت می‌کند. مشروح فعالیت‌های این کمیته در روزهای آتی در قالب اطلاعیه‌های رسمی منتشر خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها