أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۱۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۶
با انتخاب یاسر المصال عضو فدراسیون فوتبال عربستان به عنوان نماینده فیفا در کمیته انضباطی جام جهانی، نفوذ عربستان در فیفا افزایش یافت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: یاسر المصال عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال عربستان و کمیته انضباطی فیفا به عنوان نماینده فیفا در کمیته انضباطی جام جهانی انتخاب شد.

این اتفاق در حالی است که در بیشتر مسائل حقوقی و شکایات درکمیته انضباطی فیفا، عربستانی ها با نفوذ این افراد رای را به نفع خود صادر می کنند و این روز ها بحث میزبانی ایران در مسابقات رودرروی لیگ قهرمانان آسیا با عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا چالش بزرگی را بوجود می آورد .

زور عربستان در فیفا بیشتر شد

به نظر می رسد با نفوذ عربستان در فیفا این بار هم باید شاهد بازی نمایندگان ایران در مقابل عربستانی ها در زمین بی طرف باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها