کد خبر: ۴۳۵۱۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۶
فرماندار شهرستان ازنا گفت: از تمام ظرفیت استان لرستان و همچنین شهرستان ازنا برای یافتن آخرین کوهنورد مفقودی استفاده خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد محمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار کوهنوردان مشهدی، اظهار کرد: چند روز قبل از حادثه اکیپی از مشهد به قصد کوهنوردی در کوه‌های اشترانکوه به سمت ازنا حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اکیپ با چند تن از کوهنوردان ازنا جهت راهنمایی مسیر تماس برقرار می‌کنند که دوستان با توجه به شرایط آب‌وهوایی به این اکیپ توصیه کردند که از انجام این کار خودداری نمایند.

فرماندار شهرستان ازنا با بیان اینکه کوهنوردان مشهدی پس از ناامیدی از هادیان ازنایی، به الیگودرز مراجعه می‌کنند، بیان داشت: یکی از هادیان الیگودرزی اکیپ را همراهی می‌کند و پس از طی مسیری حتی موفق به فتح قله نیز می‌شوند.

وی تصریح کرد: در مسیر برگشت متاسفانه با مشکل مواجه شده و لذا تلاش فراوانی را برای رسیدن به دامنه ارتفاعات انجام می‌دهند اما نهایتا این بهمن است که افراد را زمین‌گیر می‌کند.

محمدی‌نژاد از تشکیل ستاد مدیریت بحران به محض اطلاع یافتن از حادثه خبر داد و گفت: پس از برگزاری جلسات، دو بالگرد استان اقدام به شروع عملیات امداد و نجات کردند که پس از گذشت دو روز موفق به یافتن پیکر هشت تن از مفقودین حادثه اشترانکوه شدند.

فرماندار شهرستان ازنا افزود: از تمام ظرفیت استان لرستان و همچنین شهرستان ازنا برای یافتن آخرین کوهنورد مفقودی استفاده خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها