يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۵۲۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۱ آذر ۱۳۹۶
ویلای میلیاردی یک نماینده مجلس نهم که در اراضی غیرقابل تغییر کاربری ساخته بود، با شکایت و محکومیت در دادگاه تخریب شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ویلای میلیاردی نماینده مجلس نهم که در اراضی غیرقابل تغییر کاربری ساختمانی احداث شده بود با شکایت و محکومیت در دادگاه تخریب شد.

ویلای مذکور در حوزه انتخابیه این نماینده سابق و در مکانی وسیع و خوش آب و هوا احداث شده بود که گفته می‌شود حدود یک میلیارد تومان ارزش داشته است.

وی در مجلس نهم عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بود که در همین کمیسیون مجلس، قانون ممنوعیت ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و تغییر کاربری تصویب شد.

همچنین وی این ویلا با امکانات ویژه را به نام یکی از بستگان درجه یک خود ثبت کرده بود تا مشکلی برای خودش پیش نیاید.

این نماینده مجلس نهم، در انتخابات مجلس دهم به دلیل برخی تخلفات ردصلاحیت شده بود.















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
خالدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
ایران شده کشور دزد ها ؟؟؟ نه پیر و نه پیغمبر به این جماعت چابلوس و ریاکار زورش نمی رسه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها