أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۳۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۲ آذر ۱۳۹۶
روزنامه قانون در گزارشی از روند اختلافات و سیاسی کاری‌های صورت گرفته در مدیریت جدید شهری و ۷۳ تخلفی که تنها در این ۳ ماهه روی داده، پیشنهاد برکناری شهردار تهران را داده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه قانون در گزارشی از روند اختلافات و سیاسی کاری‌های صورت گرفته در مدیریت جدید شهری و ۷۳ تخلفی که تنها در این ۳ ماهه روی داده، پیشنهاد برکناری شهردار تهران را داده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: «به نظر می‌رسد چالش اعضای شورای شهر تهران و شهردار کمی پیچیده‌تر از این است که به نظر می‌رسد. اتفاقی که اگر از هم اکنون برایش تدبیری اندیشیده نشود، می‌تواند باعث بروز یأس و نا امیدی در بدنه رای این جماعت شورا شود. اعضای شورای شهر، نمایندگان تفکر مردم در بهشت هستند و باید قطب نمای خود را با مردم تنظیم کنند. سخن این است که یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایان برای روابط شورا و شهرداری می‌تواند باشد. شورا اگر معتقد به این است که شهردار تهران در پیشبرد برنامه‌هایش با شورا سر لجبازی دارد، می‌تواند او را استیضاح کند تا تلخی سکوت در برابر تخلفات و ناملایمتی را به جان نخرد و مشروعیت خود و آن جریانی که از آن‌ها دفاع کرده است را در بین مردم حفظ کند. مردم دیگر تاب و توان شنیدن گلایه‌ها و انتقاد‌های درون‌گروهی را بعد از گذشت سال‌ها ندارند و مسئولان به‌جای درگیری‌ها و تکذیب‌ها، دنبال خدمت به مردم باشند که خیر دنیا و آخرت‌شان در گروی این رویکرد است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها