أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۵۳۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۲ آذر ۱۳۹۶
آقاي موسوي خوئيني گرايش و اخلاق ماركسيستي پيدا كرده بود كه پدر(شهيد مطهري) بسيار نگران شده بودند و در ديداري آقاي مطهري گفت كه به آقاي موسوي خوئيني‌ها بگوئيد پيش من بيايند اما نيامدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه جوان، علي مطهري در يك نشست ‌دانشجويی در دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي از گرايش ماركسيستي موسوي خوييني‌ها كه آيت‌الله مطهري را نگران كرده بود، و بعد در مورد نقش او در شهادت شهيد مطهري سخن گفت: «آقاي موسوي خوئيني گرايش و اخلاق ماركسيستي پيدا كرده بود كه پدر(شهيد مطهري) بسيار نگران شده بودند و در ديداري آقاي مطهري گفت كه به آقاي موسوي خوئيني‌ها بگوئيد پيش من بيايند اما نيامدند. در اين حد من اطلاعات دارم و اينكه بگويم آن‌ها شهيد مطهري را به شهادت رساندند را نمي‌دانم.»

اين در حالي است كه مطهري پيش از اين هم اعضاي گروه فرقان را كه عامل شهادت پدرش بودند، متاثر از موسوي خوييني‌ها دانسته بود: «من معتقدم اينها بيشتر متاثر از افرادي چون موسوي خوئيني‌ها و دكتر پيمان بودند و همين طور از نهضت آزادي خارج از كشور و دكتر يزدي و قطب زاده، و جزواتي كه از طرف آنها مي‌آمد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها