أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۵۳۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۵ آذر ۱۳۹۶
تهدید فدراسیون جهانی فوتبال؛
بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی «ال‌پایس»، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال و در این نامه به صراحت اعلام کرده در صورتی که دولت اسپانیا در انتصاب رئیس جدید این فدراسیون دخالت کند، ممکن است از حضور در رقابت‌های جام جهانی 2018 که قرار است تابستان آینده به میزبانی روسیه برگزار شود، کنار گذاشته شود.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی «ال‌پایس»، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال و در این نامه به صراحت اعلام کرده در صورتی که دولت اسپانیا در انتصاب رئیس جدید این فدراسیون دخالت کند، ممکن است از حضور در رقابت‌های جام جهانی 2018 که قرار است تابستان آینده به میزبانی روسیه برگزار شود، کنار گذاشته شود.

پس از اینکه آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل اتهام سوء مدیریت و فساد مجبور به استعفا از این پست شد، این فدارسیون در حال حاضر به طور موقت توسط خوان پادرون اداره می‌شود.

فیفا معمولاً آن فدراسیون‌هایی را که از سوی دولت‌های خود تحت‌فشار سیاسی است و مورد دخالت قرار می‌گیرند را به حالت تعلیق در می‌آورد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B جام جهانی 2018 با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها