أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۵۴۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۵ آذر ۱۳۹۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قرار است موضوع حذف یارانه افراد بالای 3 میلیون و 500 هزار تومان از بودجه ۹۷ مجدد مطرح شود.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: قبلا مجلس شورای اسلامی مصوب کرده بود یارانه کسانی که بالای 3 ملیون و 500 هزار تومان حقوق دارند، حذف شود.

وی افزود: در این زمینه قانون اجرا نشده است؛ اکنون هم ما اگر بخواهیم قانون جدیدتری بنویسیم آن مجلس و قانونش را بی ارزش کرده‌ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد که طبق قانونی که قبلا داشتیم قرار بود گزارشی را از دولت بخواهیم که بر اساس مصوبه سال 95 -که قرار بود در بودجه 96 یارانه کسانی که بالای 3 میلیون و 500 هزار تومان حقوق دریافت می‌کردند، قطع شود،- یارانه چه کسانی را قطع کرده است؟

وی برهمین اساس اضافه کرد: یعنی قرار بود نمایندگان گزارش بگیرند و بعد قانون جدید مصوب شود؛ اینها دارند مجلس را با این قانون‌های جدید، بی اعتبار می‌کنند.

موسوی لارگانی همچنین خاطرنشان کرد: هنوز لایحه بودجه 97 در کمیسیون اقتصادی بررسی نشده، اما قرار است بحث حذف یارانه حقوق بگیرانی که با مبلغ ذکر شده حقوق دریافت کنند مطرح شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها