أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۶۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۳۰ آذر ۱۳۹۶
آیت‌الله مکارم شیرازی:
آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه 598، متن پیام آیت‌الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:

 رحلت حضرت آیت‌الله حائری شیرازی (رحمة الله علیه) موجب نهایت تأسف گردید. این عالم بزرگوار در تمام طول عمر خود در خدمت اسلام و برنامه‌های فرهنگی و جهادی اسلام بود. از آغاز انقلاب او همواره در میدان بود و پس از پیروزی همواره در دعوت مردم به اتحاد و یگانگی و پایمردی در مقابل دشمنان کوشا بود.

از صفات بسیار نیک این عالم روشن‌ضمیر خلوص نیت او بود بدون ملاحظۀ گفتار این‌وآن به وظیفۀ خود عمل می‌کرد. شاگردان زیادی تربیت نمود و آثار مکتوب باارزشی از خود به یادگار گذاشت. یاد او همواره در خاطره ما به‌عنوان یک عالم فداکار باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعۀ مولمه را به حوزۀ علمیه عموماً و حوزه و علمای شیراز خصوصاً و خاندان محترم او تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات او و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند می‌طلبم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها