أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۶۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۱ دی ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد در دیدار با سایپا تیمش مستحق پیروزی بوده است اما بدشانسی مانع از رقم خوردن این اتفاق شده است.
به گزارش پایگاه 598، زلاتکو کرانچار پس از توقف یک به یک تیمش برابر سایپا در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه پاس قوامین گفت: نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و شانس مسلمی برای گلزنی بوجود نیامد. البته بازیکنان تیم ما قبل از خودت گل جسارت نداشتند اما بعد از گل جسارتشان را نشان دادند و فرصت های گلزنی زیادی ایجاد کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بدشانسی نمی‌خواهد گریبان ما را رها کند. بازی یک بر صفر باخته را مساوی کردیم مثل بازی با پرسپولیس که دو بار به بازی برگشتیم. اما با وجود موقعیت های زیادی که در نیمه دوم داشتیم نتوانستیم به گل برسیم.

کرانچار در مورد نتایج این تیم نیز گفت: با وجود نتایجی که گرفتیم هواداران همیشه از تیم حمایت می‌کنند، تیم هم تلاش می‌کند تا رضایت هواداران را جلب کند و در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها