يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۵۷۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۳ دی ۱۳۹۶
وزیر سابق اطلاعات در دانشگاه امیرکبیر مطرح کرد:
مصلحی با اشاره به حضور یکی از برادران سران فتنه در سفارت آلمان در سال88 گفت: در سال 88 برادران یکی از سران فتنه به سفارت آلمان می‌رود و در جلسه‌ای با سفیر آلمان می‌گوید اگر شما می‌خواهید ایران ساقط شود باید فشار اقتصادی را بیشتر کنید و دقیقا در آن نوار می‌گوید که از کدام مواضع و به کدام ناحیه‌ها این فشار باید وارد شود تا تاثیر بیشتری بگذارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت‌الاسلام حیدر مصلی عصر دیروز (شنبه2 دی) در همایش رونمایی از مستند «گیلن‌باره» در دانشگاه امیرکبیر حضور یافت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شده بودن فتنه در سال 88 گفت: نکته جالبی که وجود دارد این است که دقیقا قبل از انتخاب کمیته صیانت از آرا تشکیل می‌شود و سوالی که مطرح است این است که چرا در این کمیته شهاب‌الدین طباطبایی را مسئول می‌کنند؟ و چرا اصلا این کمیته تشکیل می‌شود؟ مگر دستگاههای مختلف مسئولیت‌های خودشان را ندارند؟ 

مصلحی با اشاره به ویژگی افرادی که در این کمیته به عضویت در آمدند تصریح کرد: نوع آدم‌های این کمیته افرادی هستند که از خارج به داخل رفت و آمد دارند و آن موقع آدم‌های مختلف و معاند نظام در پروازهای متعدد به ایران می‌آیند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به هدف از تشکیل کمیته صیانت از آرا گفت: هدف و بحث آنها این بود که اگر ما با این کمیته توانستیم انتخابات را پیروز می‌شویم، در غیر این صورت برنامه‌شان این بود که مقوله تقلب را مطرح کنند لذا مقوله تقلب برای قبل از انتخابات است و اسناد آن موجود می‌باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شدن فتنه قبل از انتخابات گفت: هنگامه شهیدی یک سال و نیم قبل از انتخابات برای بخشی از روزنامه‌های زنجیره‌ای شروع به فعالیت و طرح مسائل گوناگونی علیه ایران می‌کند. او فردی است که در جاسوس بودنش شکی نیست.

مصلحی با اشاره به بحث نفوذ و ترور فیزیکی و شخصیتی افراد گفت: در بحث نفوذ طراحی دشمن این است که ابتدا ترور فیزیکی انجام دهد و اقدام دوم ترور شخصیت‌هاست. به عنوان مثال منتظری فردی بود که زندانها و شکنجه‌های بسیاری را تحمل کرد و تا قائم مقام رهبری هم بالا آمد اما CIA مهدی هاشمی را کنار منتظری قرار داد و مهدی هاشمی فردی بود که قبل از انقلاب هم با CIA در ارتباط بود.

وی افزود: CIA، موساد، MI6 به صورت هماهنگ و منسجم در دوران 40 ساله انقلاب در برابر این نظام ایستادگی کرده‌اند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ماموریت مهدی هاشمی معدوم در کنار منتظری خاطرنشان کرد: مهدی هاشمی ماموریت داشت که منتظری را در مقابل نظام قرار دهد حال سوالی که مطرح است این است که اکنون این اتفاقات برای مسئولان حال نمی‌افتد؟ یا در فتنه 88 این اتفاق نیفتاد؟ 

مصلحی با اشاره به نقش منافقین در فتنه 88 تصریح کرد: دشمن روی منافقین سرمایه‌گذاری کرد و منافقین را در خارج از کشور به افراد خودش در داخل متصل نمود و منافقین در فتنه 88 دقیقا طراحی و برنامه‌ریزی منسجم داشتند.

مصلحی تصریح کرد: هنگامه شهیدی در سال 88،‌ 12 نفر از داخل کشور را به لندن فرستاد و با کمک نوری‌زاد به آموزش آنها می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه نوع مدیریت رهبری بی‌بدیل و استثنایی بود گفت: رهبری ابتدا در ماجرای 88 گزینه اتمام حجت را انتخاب کردند کاری که امیرالمومنین (ع) در فتنه جمل انجام دادند و اتمام حجت این بود که یکی از سران فتنه را صدا زدند و به صورت سنگین با ایشان اتمام حجت کرد و گفتند اگر شکایتی از انتخابات دارید آن را از طریق مراجع قانونی انجام دهید. 

وزیر سابق اطلاعات افزود: بعد از جلسه اتمام حجت همین که بیرون آمد آن عامل نفوذی که از ابتدا در کنارش بود و در موضع‌گیری‌ها به او خط می‌داد گفت که بلندگو دستت بگیرد و در میدان انقلاب بایست.

مصلحی با اشاره به حضور یکی از برادران سران فتنه در سفارت آلمان در سال88 گفت: در سال 88 برادران یکی از سران فتنه به سفارت آلمان می‌رود و در جلسه‌ای با سفیر آلمان می‌گوید اگر شما می‌خواهید ایران ساقط شود باید فشار اقتصادی را بیشتر کنید و دقیقا در آن نوار می‌گوید که از کدام مواضع و به کدام ناحیه‌ها این فشار باید وارد شود تا تاثیر بیشتری بگذارد.

مصلحی با اشاره به نقش و اهمیت فضای مجازی در سال 88 گفت: آمریکایی‌ها طراحی سنگینی در فضای مجازی کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و ما از این طریق توانستیم سرویس‌های اطلاعاتی منطقه‌ای را که آمریکا به نیابت گرفته بود را نیز شناسایی کنیم و اطلاعاتی به دست آوریم که در حالت عادی به دست آوردن آنها ممکن نبود که این اطلاعات در بحث دستگیری ریگی بسیار موثر بود.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه با بیان اینکه فتنه آینده بدون سروصدا خواهد بود گفت: فتنه 88 تمام نشده و اکنون نیز ادامه دارد چرا که فتنه 88 براندازی نظام را دنبال می‌کرد و هنوز به هدفش نرسیده است. قطعا بدانید در فتنه آینده شعارهای تند داده نمی‌شود و عکس امام نیز پاره نخواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: بدانید که دشمن در بحث اقتصادی برنامه‌ریزی سنگین کرده و عوامل داخلی دشمن نیز در حال کار کردن هستند و می‌خواهند معضلات اقتصادی را با مشکلات اجتماعی عجین کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
۰
۰
شما ها که از این خیانت ها اطلاع دارید چرا میذارین خائن صاف صاف تو مملکت راه بره و هر کار دلش میخواد بکنه و هر چی دلش میخواد بگه ... ترحم بر پلنگ تیز دندان - ستمکاری بود بر گوسفندان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها