يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۵۷۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۳ دی ۱۳۹۶
اگر خبرهای هنری ما را در هفتههای اخیر دنبال کرده باشید، خبرهای مختلفی درباره مراحل ساخت یک سریال پربازیگر به نام «محکومین» را خواندهاید. این سریال بالاخره روی آنتن رفته است و در این شبهای زمستانی، هرشب (بهجز پنجشنبهها) حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن میرود.
به گزارش پایگاه 598، اولین ویژگی این سریال این است که یک دوجین بازیگر خوب و چهره مشهور در آن حضور دارند، از جمله: پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، آتش تقیپور، نیما شاهرخشاهی، کامران تفتی، حسین محجوب، مریم سعادت، شبنم قلیخانی، امیرحسین صدیق، حسین سلیمانی، مسعود کرامتی، علی انصاریان و از همه جالبتر فرشاد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس.  

البته بازیگران اصلی این سریال لیلا زارع و سپیده خداوردیاند که نقش دو مددکار قضایی را بازی میکنند و ماجراهای مجموعه، حول و حوش فعالیتهای آنها میچرخد.

این مجموعه دو کارگردان به نامهای سیدجلال سیدحاتمی و حسین قناعت دارد و در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقهای روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه در حدود ۲۶۰ لوکیشن و با حضور ۴۴۰ بازیگر فیلمبرداری شده است و ۱۹ قسمت آن را سیدجمال سیدحاتمی و ۱۱ قسمت را حسین قناعت کارگردانی کردهاند. تا یادمان نرفته بگوییم که موضوع محوری سریال هم سوژهای جدید است؛ یعنی موضوع مجازات جایگزین که براساس آن به افرادی که سهوی مرتکب جرم کوچکی میشوند و با ندامت، دیگر نیت تکرار آن را ندارند، فرصتی داده میشود تا بهجای سپری کردن دوران محکومت خود در زندان، مجازاتهای جایگزینی را که شامل یک فعالیت اجتماعی میشود به انجام برسانند. نکته آخر هم اینکه سالار عقیلی تیتراژ پایانی سریال را خوانده که این هم از امتیازات سریال محسوب میشود

منبع: روزنامه قدس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها