يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۵۸۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۶ دی ۱۳۹۶
حسین قنبر زاده کشتی گیر ١٩ ساله بابلی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت بامداد امروز درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین قنبرزاده فرنگی‌کار 19 ساله اهل بابل که مقام سوم کشور و همچنین عنوان پنجمی رقابت‌های جام یادگار امام (ره) را نیز در کارنامه دارد پس از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان مغز و استخوان و سرطان ریه به دیار باقی شتافت.

گفتنی است روز گذشته هماهنگی های لازم جهت اعزام مرحوم حسین قنبر زاده از بابل به تهران جهت درمان بهتر صورت گرفته بود که متاسفانه ساعت سه بامداد قبل از رسیدن آمبولانس خانواده قنبرزاده اعلام کردند که این فرنگی کار خوب کشورمان دعوت حق را لبیک گفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان،درگذشت این کشتی گیر را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز درگذشته آرزوی غفران دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها