أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۸۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۶ دی ۱۳۹۶
کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی #مجلس گفت:  
درباره نفوذی‌های حاضر در تیم مذاکره‌کننده هم از آقای ظریف سؤال کرده‌ایم که طی روزهای آینده در صحن مطرح می‌شود. البته یکی از این نفوذی‌ها گیر افتاده و زندانی است.

کرسی استادی نفوذ در دنیا در دستان انگلیسی‌هاست، هر سرویس‌ قوی و معروف اطلاعاتی در یک امر خاصی مهارت بالایی دارد. به عنوان مثال سرویس موساد در بحث ترور قوی است و دانشمندان ما را هم به‌وسیله نفوذ ترور کرد.

در لندن مجموعه‌ای از مراکز آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی مختص پرورش عناصر اعتقادات شیعی وجود دارند!

عنصری به نام آقای چوب‌تراش به آنجا می‌رود، چندین سال در حوزه علوم اسلامی آموزش می‌بیند و لباس روحانیت را هم بر تن می‌کند. چوب‌تراش از آنجا به نجف می‌رود و به خانه‌های مراجع و علما نفوذ پیدا می‌کند. حتی در آنجا درجه اجتهاد نیز می‌گیرد.

چوب‌تراش سپس به ایران می‌آید و مشغول به تبلیغ می‌شود. در انتخابات دور قبل نیز نامزد انتخابات خبرگان رهبری شد که دستگیرش کردند‌.

وزیر امور خارجه انگلیس که هفته قبل به ایران سفر کرد، به‌دنبال آزاد کردن چهار نفر از جمله همین چوب‌تراش بود. فروغی جاسوس نفت، نازنین ساغری نفوذی BBC و دری‌اصفهانی جاسوس ‌هسته‌ای نیز سه نفر دیگر هستند.

پولی که حق ما هست و باید به ما بدهند را می‌خواهند در قالب معامله به ازای تحویل گرفتن این عناصر نفوذی پرداخت کنند. مجلس باید ورود کند و جلوی این طرح‌ها را بگیرد. برخی از دولتی‌ها جاسوس‌بودن افرادی نظیر جیسون رضائیان و دری‌اصفهانی را قبول ندارند!

در جلسات هسته‌ای زیر پای دری‌اصفهانی دوربین می‌گذاشتند و تصویربرداری می‌کردند. از جلسات هسته‌ای ظریف در تهران فیلم و صدا می‌گرفته و قبل از اعزام تیم هسته‌ای به ژنو و لوزان برای مذاکره به سرویس‌های انگلیسی می‌داده است.

قوی‌ترین وکلا را برای این فرد می‌گیرند تا تبرئه‌اش کنند. وقتی جیسون رضائیان را گرفتند، روحانی می‌گفت چرا سپاه این را گرفته؟ این یک خبرنگار است و حتی نامه هم نوشت‌.

من درباره #جیسون_رضائیان صحبت کردم و از من به‌دلیل مصاحبه‌ام شکایت کردند! طبق اطلاعاتی که داشتم، اعلام کردم که دری‌اصفهانی #نفوذی و #جاسوس است ولی باز هم شکایت کردند.

قاضی تجدیدنظر پرونده دری‌اصفهانی می‌گفت «هر وقت مرا بخواهید به مجلس می‌آیم و توضیح می‌دهم که این چه کار کرده است».

وزیر اطلاعات را مجبور کردند تا مصاحبه کند و بگوید که دری‌اصفهانی جاسوس نیست. در این باره نیز از وزیر اطلاعات سؤال پرسیده‌ایم که به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

@www_598_ir


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها