کد خبر: ۴۳۵۹۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۷ دی ۱۳۹۶
در حاشیه اعتراضات خیابانی و شعارهای مردمی علیه گرانی و فقر؛
وقتی نمایندگان مجلس از حقوق پنج ملیون و نیمی ناراضی هستند و می گویند اگر بخاطر این دستمزد نازل دزد شدیم، نگویید چرا، واقعا چطور انتظار دارید مردم عامی با حقوق زیر یک ملیون تومان فریاد اعتراض سر ندهند و به فساد کشیده نشوند؟ مگر نشنیدیم سخن ابوذر را که در بازار راه می رفت و نعره می کشید: در حیرتم از مردمی که نانی به خانه ندارند، و با شمشیر آخته بیرون نمی آیند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سلمان کدیور دبیرکل جنبش عدالتخواه دانشجویی در یادداشتی با اشاره به اعتراضات خیابانی و شعارهای مردمی علیه گرانی و فقر نوشت:

این روزها کلیپ ها و تصاویر زیادی از اعتراضات خیابانی و شعارهای مردمی علیه گرانی و فقر در فضای مجازی منتشر می شود. غالبا با شعارهایی که روز به روز رادیکال تر می شود.

و از سوی دیگر برخی رفقا برای این اتفاقات، سناریو امنیتی تعریف می کنند و عامل آن را توطئه خارجی قلمداد می نمایند. بدون اینکه مسئولین را مقصر چنین روندی بدانند و از آنان مطالبه کم شدن هزینه های جاری و بهبود سیاست های اقتصادی صحیح را داشته باشند.

وقتی نمایندگان مجلس از حقوق پنج ملیون و نیمی ناراضی هستند و می گویند اگر بخاطر این دستمزد نازل دزد شدیم، نگویید چرا، واقعا چطور انتظار دارید مردم عامی با حقوق زیر یک ملیون تومان فریاد اعتراض سر ندهند و به فساد کشیده نشوند؟

مگر نشنیدیم سخن ابوذر را که در بازار راه می رفت و نعره می کشید: در حیرتم از مردمی که نانی به خانه ندارند، و با شمشیر آخته بیرون نمی آیند!

مردم را بفهمیم و آنها را سرزنش نکنیم.


* سلمان کدیور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
ای بی اخلاق. ای بی تقوا. ای بی قانون. ای سیاه نما که مردم را ناامید می کنی و به قوای کشور حمله می کنی!....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها