أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۹۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۹ دی ۱۳۹۶
قصد داریم روش آسان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را در این مقاله برای شما توضیح دهیم که چگونه می توان سفری آرام و ارزان قیمت برای خود و خانواده مهیا کرد، ما چند توضیه به شما پیشنهاد میکنیم.
رپرتاژ خبری/ قصد داریم روش آسان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را در این مقاله برای شما توضیح دهیم که چگونه می توان سفری آرام و ارزان قیمت برای خود و خانواده مهیا کرد، ما چند توضیه به شما پیشنهاد میکنیم.

از اصلی‌ترین مسائلی که باید در زمان سفر به آن توجه ویژه داشت؛ موضوع انتخاب بلیط هواپیمای مناسب برای سفر است و این موضوع یکی از اصلی ترین دغدغه های مسافران پروازها ی مختلف می باشد.

امروزه با پیشرفت روز افزون در زمینه اینترنت و استفاده مردم از سخت افزار های مختلف آنلاین نطیر انواع گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها،کسب و کارهای مختلفی فعالیت های خود را در دنیای وب و شبکه های اجتماعی ادامه دادند و بسیاری از آن ها به طور کلی در بستر اینترنت فعالیت می کنند که برای مثال یکی از آن ها وب سایت بلیط هواپیما چارتر جاینت می باشد.

در قدیم برای رزرو ارزان بلیط هواپیما مجبور بودیم ، جهت رزرو بلیط حضور داشته باشیم. به این صورت که گاها باید در صف طولانی آژانس ها به انتظار می نشستید. و از طرفی هم شانس بیاورید که برخورد کارمندان آژانس با شما خوب باشد یا خیر!

به گفته وب سایت جاینت، از طرفی قیمت بلیط در آژانس‌‌ها یکسان نیست ، همین دلایل باعث شده است تا وب سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و بلیط چارتر رونق بگیرد.

برای رزرو یک بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت ممکن، کافی ست تا سری به وب سایت www.giant.ir بزنید و پس از انتخاب مبدا و مقصد سفر خود، تاریخ رفت و برگشت خود را به همراه تعداد نفرات بزرگسال و خردسال وارد کنید تا موتور جست و جوی جاینت به شما پیشنهادهای مختلفی را بدهد که از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت ها را با بیان جزئیاتی نظیر موارد زیر اعلام می کند:

1- تاریخ حرکت

2- ساعت دقیق پرواز

3- نوع ایرلاین پرواز (هما (ایران ایر)، ماهان، معراج، کیش ایر، آسمان، ایران ایر تور، آتا و…)

و…

بعد از آن وارد صفحه فرم ثبت تکمیل اطلاعات می شوید که مشخصات فردی از قبیل: نام، نام خانوادگی، اطلاعات شناسنامه‌ای نظیر شماره شناسنامه، کد ملی، تلفن همراه، ایمیل و … شما را می‌پرسد و در انتها، شما را به صفحه پرداخت منتقل می کند.توجه داشته باشید ایمیل الزامی میباشد.

در صفحه پرداخت (فرصت زمانی شما از وقتی که یک بلیط را رزرو می کنید تا زمانی که پرداخت مالی‌تان را انجام می دهید، کوتاه است (دارای محدودیت است).

در آخر به صفحه بانک هدایت میشوید، و برای دریافت کد رهگیری به سایت جایت برگشت داده میشود، کار تمام هست و بلیط شما در این مرحله رزرو گردیده است.

بخش های دیگری از وب سایت جاینت در حال خدمات دهی هست از جمله اطلاعات پرواز ، رزرو هتل داخلی و خارجی

شعار این سایت: جاینت قهرمان پشتیبانی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها