أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۵۹۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۹ دی ۱۳۹۶
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دیداری حساس همنام اهوازی‌اش را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کند تا شفر برای اولین بار طعم پیروزی خارج از تهران را بچشد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از حضور وینفرد شفر دچار تحول شد و نه تنها نتایجی به مراتب بهتر از گذشته می‌گیرد، بلکه بازی‌های خوب و گل زنی‌های این تیم رضایتمندی هوادارانش را موجب شده است.

شفر از هفته نهم و دیدار با فولاد رسما هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت و در ۹ باری که در نقش سرمربی روی نیمکت این تیم نشسته، صاحب ۵ پیروزی، ۳ مساوی و یک شکست شده است. همچنین شفر با استقلال در دو دیدار حذفی هم حضور داشته که در هر دو دیدار مقابل تیم‌های نساجی و ایرانجوان به پیروزی رسیده است تا در کل جمع پیروزی‌های شفر با آبی پوشان به عدد ۷ برسد.

۶ پیروزی قبلی استقلال مقابل نفت تهران، گسترش تبریز، سپاهان و صنعت نفت در لیگ برتر و نساجی و ایرانجوان در جام حذفی یک وجه تشابه داشت و این بود که همه آنها در تهران و در ورزشگاه آزادی رقم خورده بود. پیروزی آبی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان اولین پیروزی شفر با استقلال خارج از تهران و خارج از ورزشگاه آزادی بود.

شفر تاکنون ۱۱ بار با استقلال در لیگ و جام حذفی به میدان رفته که به جز دو بازی مقابل سیاه جامگان  و استقلال خوزستان که در مشهد و اهواز بوده، ۹ بازی دیگر در تهران بوده که در این میان یک بازی مقابل پیکان در شهر قدس و ۸ بازی دیگر در ورزشگاه آزادی تهران بوده است.

منبع: مهر

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها