کد خبر: ۴۳۶۰۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۰ دی ۱۳۹۶
بگوویچ:
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: پرسپولیس در آسیا شرایط سختی برای قهرمانی دارد زیرا مثل تیم‌های قدرتمند بازیکن گران‌قیمتی ندارد.

به گزارش پایگاه 598، وینگوبگوویچ سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در این فصل برخلاف فصل گذشته نتوانست در نیم فصل اول نتایج مطلوبی بگیرد، حتی شایعه تغییر و برکناری او هم منتشر شد، اما درنهایت او به سیرجان بازگشت و تمرینات تیم را زیرنظر گرفته است. 

با وینگوبگوویچ در مورد شرایط تیم گل‌کهر و همچنین وضعیت پرسپولیس گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم: 

فارس: وضعیت تیم گل‌گهر چگونه است؟ 

بازیکنان به طور طبیعی تمرین می‌کنند و من می‌خواستم بازی تدارکاتی هم برای تیم برگزار کنیم که امکانش نبود، تیم‌های لیگ برتری درگیر مسابقات نیم‌فصل دوم هستند و اکثر تیم‌های لیگ دسته‌اولی‌ هم اردو زده‌اند. من هم نمی‌توانستم با مس کرمان یا مس رفسنجان بازی دوستانه برگزار کنم، زیرا بازی سوم و چهارم ما با این تیم‌هاست. 

فارس: چرا تیم گل‌گهر اردو نرفته است؟

یک هفته تا شروع مسابقات زمان داریم و فرصت زیادی برای برگزاری اردو وجود ندارد. 

فارس: شایعه جانشینی مهدی پاشازاده به جای شما مطرح شده بود. 

من اکنون فقط به تیم فکر می‌کنم، باشگاه من را حمایت کرده است، فصل گذشته ما یکی از مدعیان صعود بودیم، اما در این فصل از روز اول مشکلاتی برای ما پیش آمد و همه چیز تحت تأثیر این حاشیه‌ها و شایعه‌ها قرار گرفت، متأسفانه برخی در فوتبال ایران فقط به دنبال حاشیه و شایعه هستند، اما من مربی حاشیه‌ها نیستم، من یک مربی حرفه‌ای هستم و کارم را دنبال می‌کنم، اکنون هم به دنبال جذب دو سه بازیکن برای تیم هستم.تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

فارس: پرسپولیس با برانکو هم‌وطن شما در صدر لیگ برتر قرار گرفته است.

بله، من روز گذشته با برانکو صحبت کردم و به او به خاطر تیمی خوب و فوق‌العاده‌ای که ساخته تبریک گفتم. پرسپولیس در ایران بهترین تیم است. افشین پیروانی هم که مدیر تیم شده، بازیکن من بوده است و با او هم صحبت کردم و به او هم تبریک گفتم. 

فارس: فکر می‌کنید پرسپولیس با برانکو بتواند در آسیا هم به قهرمانی برسد؟ 

پرسپولیس در ایران مدعی اصلی قهرمانی است، اما بازی در آسیا شرایط سخت‌تری دارد، شما دیدید که پرسپولیس در مقابل الهلال روز سختی را سپری کرد. شاید یکی از دلایل این است که با تیم‌های قدرتمند عربی و آسیای شرقی بازیکنان گرانقیمت خوبی را دراختیار دارند، اما پرسپولیس به جز منشا و بشار رسن بازیکن گران خارجی دراختیار ندارد، ولی حریفان پرسپولیس برای جذب بازیکنان خارجی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها