يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۰۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۰ دی ۱۳۹۶
نماینده مردم تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در لایحه بودجه 97 دولت می‌پندارد که دیگری نیازی به رای ملت ندارد چون در سال 96 از مردم رای‌‌اش را گرفته در حالی‌که اگر بناست برخی کارها را انجام دهد سال 97 بهترین زمان است.

به گزارش پایگاه 598، احمدعلیرضا بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اگر در حوزه اقتصاد هر روز وضع بدتری نسبت به روز قبل داریم به این دلیل است که به آرمان‌های انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد عمل نمی‌شود. 

وی با تاکید به اینکه در عرصه اقتصاد باید تفکر حاج قاسم سلیمانی‌ها حاکم شود، افزود: سه سال قبل وقتی از سردار درباره رمز موفقیتش را سوال کردند، پاسخ داد که راه پیروزی عمل به سخنان رهبری است و من هر آنچه از لسان مبارک مقام معظم رهبری شنیدم با ایمان آن را کلمه حق و راه پیروزی دانستم و در راستای اجرای و تحقق  آن جدیت داشتم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ابراز کرد: پیروزی در عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فاصله گرفتن از این آرمان‌ها موجب شکست خواهد بود.

وی افزود: تا زمانی که مردم در حوزه اقتصاد مشارکت کمتری داشته باشند و سهم کمتری به عهده مردم گذاشته شود، رکود اقتصادی همچنان تداوم خواهد داشت.

بیگی با اشاره به اینکه 9 دی روز جمهوری و اسلامی برای ماست که در این روز جمهوریت و اسلامیت بروز کرد، اظهار کرد: جمهوریت یعنی اراده مردم که در صندوق رای خود را نشان داده بود و سیل خروشان ملت در 9 دی به پشتیبانی از ولایت به میدان آمد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی دست استکبار و بدخواهان انقلاب اسلامی را از تعرض به کشور کوتاه کرد اما توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست و در حماسه عظیم 9 دی 88 حماسه عظیم مردمی جهت حمایت و پشتیبانی از رهبری جلوه‌گر شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: جمهوریت و اسلامیت دو پشتوانه جدا از هم هستند که هریک به دیگری وابسته است.

وی با اشاره به اینکه ما توانسته‌ایم تمامیت ارضی عراق را حفظ و بشار اسد را در حاکمیت سوریه حفظ کنیم، گفت: با وجود اراده ابرقدرت‌ها، جمهوری اسلامی ایران با پافشاری‌های خود موفق شد اراده خود را به ظهور برساند و ما پیروز این میدان شدیم و سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام شود. 

بیگی متذکر شد: فتنه 88 این موضوع را اثبات کرد که اصل ولایت فقیه، اساس انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد و به واسطه این حادثه جمهوریت و اسلامیت نظام پشتیبان یکدیگر قرار گرفتند. 

وی ابراز کرد: نتیجه برآمده از صندوق‌های رای سال 88 برخاسته از آرای مردم بود و 9 دی جمهوریت یعنی اینکه مردم حامی و پشتیبان ولایت و اسلامیت را به نمایش گذاشتند.

بیگی افزود: مردم به پشتوانه دفاع مقدس و جنگ توانستند روی پای خود بایستند و متکی به توانمندی‌های خود باشند.

استاندار اسبق آذربایجان‌شرقی با تاکید به اینکه سعی دشمنان این است که ما را دچار تفرقه و تشتت کنند، تصریح کرد: برای ما سخت و دردآور است که ببینیم مردم ما با هزاران امید سرمایه‌های خود را در موسسات مالی و اعتباری سرمایه‌گذاری کرده باشند و حالا دچار مشکلاتی برای بازگشت حتی اصل پول‌های خود شوند.

وی افزود: در لایحه بودجه 97 دولت می‌پندارد که دیگری نیازی به رای ملت ندارد در حالی که اگر بناست برخی کارها را انجام دهیم، سال 97 بهترین زمان است.

بیگی بیان داشت: دولت با بیان اینکه ما نمی‌توانیم با این وضعیت اقتصاد کشور را مدیریت کنیم،دست به قطع یارانه 34 میلیون نفر می‌زند و بنزین را هم به یک‌هزار و 500 تومان می‌رساند، انسان وقتی اینها را می‌‌بیند، یاد خطرات سال 74 می‌فتد که آقای هاشمی وقتی رئیس جمهور بود، سیاست تعدیل اقتصادی را پیش گرفت که می‌خواست قیمت‌ها را واقعی کند.

وی اضافه کرد: در آن دوران در چندین نقطه کشور از جمله اسلامشهر، زنجان و مشهد شاهد آشوب و بلوا بودیم به طوریکه از مردم چیزی گرفته بودیم و به جای آن چیزی به آنها ندادیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس ابراز گرد: با افزایش حامل‌های انرژی تغییری در مبالغ یارانه‌های مردم ایجاد نکردیم، از این رو نباید تفکر اقتصادی هاشمی رفسنجانی در سال 74 را پی بگیریم.

وی با تاکید به اینکه دولت باید تصدی‌گری خود را از اقتصاد بیرون بکشد و آن را به خود مردم واگذار کند و به ملت اعتماد داشته باشد،گفت: با افزایش قیمت بنزین شاهد بروز رانت در ابعاد مختلف خواهیم بود و همان موضوعی پیش می‌آید که وقتی از آقای روحانی پرسیدیم 8 هزار میلیارد تومان صندوق ذخیره فرهنگیان کجا رفت، در پاسخ همگان دیدند که گفته شد نمایندگان مجلس چرا مدام فساد فساد می‌کنند این پول را به چند نفر داده بودیم تا بسترهای توسعه ایجاد کنند که حالا نتوانستند و آن را برگردانند و حال این موضوع معلق مانده است.

بیگی اذعان داشت: اقتصاد را مردم بهتر از هرکس دیگری می‌دانند و مردم منفعت را بهتر از هرکس دیگری درک می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه دولت تعرفه واردات خودرو را بهانه‌ای برای حمایت از تولید داخلی می‌داند، افزود: علت آن این است که دولت خود کارخانه‌دار است، اگر این موضوع صحیح است و دولت به فکر حمایت از دستاوردها و تولیدات داخلی است، پس چرا در تعرفه‌گذاری تراکتور این موضوع را لحاظ نمی‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها