يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۰۵۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۰     ۱۰ دی ۱۳۹۶
قائم‌مقام جبهه پایداری با انتقاد از تیتر تحریفی یکی از روزنامه‌ها از اظهاراتش، گفت: وضعیت نابسامان اقتصادی محصول دولت روحانی است.

به گزارش پایگاه 598، صادق محصولی قائم‌مقام جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تیتر تحریفی یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب درباره اظهارات اخیرش، گفت: بنده گفتم مشکلات امروز آقای احمدی‌نژاد، حاصل نگاه غلط ایشان است اما یک روزنامه اصلاح‌طلب مدعی شده که گفته‌ام مشکلات کشور به دلیل نگاه غلط آقای احمدی‌نژاد است.

وی گفت: بسیار روشن و طبیعی است که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نابسامانی‌ها، محصول ناکارآمدی دولت فعلی است.

به گزارش تسنیم، صادق محصولی روز گذشته طی گفت‌وگوی با خبرنگار تسنیم، درباره اظهارات احمدی نژاد درباره قوه قضائیه گفته بود که مشکلات امروز احمدی‌نژاد، حاصل تفکر غلط ایشان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها