يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۰۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۱ دی ۱۳۹۶
مجموعه تلویزیونی طنز «مرد هزار چهره» به کارگردانی مهران مدیری از شنبه ۱۶ دی روانه آنتن کانال فارسی شبکه آی‌فیلم می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «مرد هزار چهره» که پیش‌تر در سال ۸۷ در ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش شده بود، برای آی‌فیلمی‌های علاقه‌مند به کمدی‌های ایرانی در نظر گرفته شده‌است.

بر اساس این گزارش، این سریال کمدی که قرار است در ۱۳ قسمت هرروز به ‌نمایش گذاشته ‌شود، قصه متهمی به نام «مسعود شصتچی» ملقب به« مرد هزار چهره» است، که در جریان دادگاه محاکمه‌اش اصرار به بی‌گناهی خود دارد و نماینده‌ مدعی‌العموم برای او که متهم به چندین فقره کلاهبرداری از طریق جعل عنوان است، تقاضای اشد مجازات را دارد. شصتچی در دفاعیات خود می‌گوید که ...

بازیگران بسیاری در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند که از این میان می‌توان به مهران مدیری، علیرضا خمسه، پژمان بازغی، سیامک انصاری، ، بهاره رهنما، سروش صحت، پرستو گلستانی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، فلامک جنیدی، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، روشنک عجمیان، سعید پیردوست و ساعد هدایتی اشاره کرد.

«مرد هزار چهره» از شنبه ۱۶ دی هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به نمایش گذاشته می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها