أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۶۰۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۱ دی ۱۳۹۶
گزارش میدانی خبرنگار ۵۹۸ از شهر اشوب زده دورود؛
در دوشب گذشته ناآرامی ها در شهرستان دورود شدت بسیاری گرفت و فعال شدن گروه های منافقین در این شهر موجب کشته و زخمی شدن و آسیب دیدن تعداد بسیاری از مردم این شهر شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در پی اعتراضات مردمی به سیاست های اقتصادی دولت آقای روحانی شاهد سوء استفاده گروهک های منافقین و معاندین در ایجاد اغتشاش و آشوب در برخی از نقاط کشور بودیم.

در دوشب گذشته ناآرامی ها در شهرستان دورود شدت بسیاری گرفت و فعال شدن گروه های منافقین در این شهر موجب کشته و زخمی شدن و آسیب دیدن تعداد بسیاری از مردم این شهر شد.

جنایت بزرگ آشوب گران در دورود

بر اساس اخبار اعلامی از شهرستان دورود آشوبگران یک خودروی آتشنشانی را از روی پل هوایی راه آهن دورود خلاص کردند، خودرو در سرازیری راه افتاده و پس از برخورد با دو خودرو در میدان منوچهری این شهر، موجب کشته و مجروح شدن سرنشینان آن شده است.

بر اساس اخبار اولیه تعداد کشته شدگان و مجروحین بیش از ۵ نفر اعلام شده است.

خبرنگار پایگاه 598 با حضور در این شهر اتفاقات شب گذشته را این گونه روایت نمود:

اغتشاشات شب گذشته دورود این شهر را شبیه به شهری جنگ زده نموده. اهالی دورود می گویند ما در حال دفاع از خانه هایمان هستیم تا مانع اتش زدن آن توسط آشوب گران شویم.

دورود شهر کوچکی است و به علت بافت طایفه ای دورود، اهالی این شهر معمولا همدیگر را می شناسند. محلی های دورود می گویند اغتشاش گران از محلی های دورود نیستند و کسی آنها را نمی شناسد.

در مواردی آشوب گران با حمل سلاح گرم به تهدید اهالی این شهر پرداختند و کار تا جایی پیش رفت که یکی از پارکبانان روبروی فرمانداری با شلیک مستقیم آشوب گران کشته شد. حمله به بانک ها، ساختمان های اداری، مساجد وسعت زیادی داشته و در مواردی حمله به منازل مردم نیز صورت گرفته است.

خبرنگار ما می گوید آشوب های اخیر در دورود بیشتر شبیه درگیری های سوریه است تا اعتراضات مردمی و حتی آشوب های فتنه سال 88!

در درود چه خبر است؟
همچنین یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار ⁧ صبح نو ⁩ گفت: از حدود دو هفته پیش یک تیم 40 تا 50 از عمال و ایادی سازمان مجاهدین خلق تهران در شهر دورود ساکن شده اند...

‏این گروه با تقسیم به تیم های 3 تا 5 نفره و سکونت در قسمت های مختلف شهر دورود و تهیه سلاح از حدود دو هفته پیش خود را برای درگیری های اخیر آماده کرده بودند. این گروه امروز با حمله مسلحانه به سوی مردم باعث زحمی شدن بیش از 70 نفر و کشته شدن سه تن از هم وطنانمان شده اند.

‏با دستگیری تعدادی از عوامل این گروهک کور و پس از بازجویی های اولیه معلوم شد که این افراد با اخذ مبالغ هنگفت از طریق چند واسطه با سازمان منافقین ارتباط برقرار کرده و برای ایجاد عملیات و آشوب گری از چند ماه پیش آموزش های لازم را دیده اند.

‏سپاه پاسداران استان لرستان از همگی مردم استان و علی الخصوص مردم شهر دورد خواست تا با حفظ آرامش و پرهیز از تجمعات غیر ضروری مانع سو استفاده این افراد لاابالی و مزدور بشوند. سپاه اعلام میکند به زودی همه این منافقین در تور دستگاه امنیت خواهند افتاد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

در ادامه تصاویر اختصاصی خبرنگار پایگاه 598 از وضعیت شهرستان دورود لرستان می آید:














































































































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
۱
۱
نباید این محل ها بازسازی یا پاکسازی شوند تا کسانی که در مقابل عمل منکرسکوت میکنند یا منکران را حمایت میکنند نتیجه حماقتشان را ببینند .
پاسخ
سید
United Kingdom
۰۸:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
۰
۱
باید هر چه زودتر این مکان ها بازسازی شود، یه عده گول خورده‌ ی احمق اومدن و دست به این اعمال نابخردانه زدند، گناه بقیه مردم چیه، شما چکاره اید که اینطور اظهار نظر میکنید هر کسی که هستید نظر خیلی زشتی دادید، اتفاقا باید هر چه سریعتر این بانک ها و اماکن باز سازی شود تا اقتدار جمهوری اسلامی در برابر یه اغتشاش نشون داده بشه، من خودم تهران زندگی میکنم ولی دلم به حال اون مردمی میسوزه که باید چوب ندونم کاری یه عده اغتشاشگر گول خورده و احمق رو بخورند، ان‌شاالله به یاری خدا و مسئولان شهرهای آسیب دیده بهتر از قبل ساخته می‌شوند.
پاسخ
یک دورودی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
۰
۱
به نظر من مرگ بر منافق و داعشی های وهابی و اهل تسنن کثیف زنده باد لشگر صاحب زمان و مدافعین ملت و مدافعین حرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها