أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۰۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۲ دی ۱۳۹۶
در نشست شورای شهر تهران مطرح شد
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر گفت: ابراز تأسف از ناآرامی تهران دارم و هنوز منشا و سازمان دهی اتفاقات مشخص نیست و دستگاه‌های دولتی و غیره باید گزارشی در این باره به شوراها بدهند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به تاخیر اعضای شورا گفت: اعضا می‌توانستند باتوجه به اطلاع از بیماری شماری تعدادی از اعضا به موقع خود را به صحن برسانند و امید است در ادامه جلسات باقی مانده شاهد چنین تاخیرهایی نباشیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: با توجه به ریاست الویری بر مسند ریاست شورایعالی استانها امیدواریم ارتباط شوراها با مجلس و دولت باشیم.

هاشمی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: ابراز تاسف از ناآرامی تهران دارم و هنوز منشا و سازمان دهی اتفاقات مشخص نیست و دستگاه های دولتی و.. باید گزارشی در این مورد به شوراها بدهند.

وی افزود: برای عبور از شرایط فعلی نیازمند وحدت ملی و مسئولیت پذیری هستیم.

به گفته هاشمی،امیداست راهکاری برای تسهیل اقتصادی جامعه ارائه شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها