يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۱۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۱۲ دی ۱۳۹۶
سخنگوی کمیسیون عمران گفت:نمایندگان با برداشت دولت از صندوق توسعه ملی برای جبران کمبود‌های بودجه عمرانی شدیدا مخالف هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران، درباره وضعیت بودجه بخش عمرانی در سال ۹۷ گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال ۹۷ نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بودجه بخش حمل و نقل ۲۵ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از ۶۰ هزار میلیارد تومانی را که دولت برای بودجه بخش عمرانی در نظر گرفته است، از طریق مشارکت با بخش خصوصی به دست آید.

سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به اینکه همچنین دولت ردیف‌هایی از بودجه عمرانی را از محل صندوق توسعه ملی پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: دولت حدود ۷ هزار میلیارد تومان را از این محل در نظر گرفته است.

بدری خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از نمایندگان مخالفت شدیدی با برداشت دولت از صندوق توسعه ملی برای جبران کمبود‌های بودجه عمرانی دارند و جای بحث دارد که آیا نمایندگان با این مسئله موافقت می‌کنند یا خیر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها