يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۱۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۳ دی ۱۳۹۶
طنین آوای وحدت مردم با آرمان های انقلاب:
ملت بزرگ ایران اسلامی از صبح امروز با حضور در راهپیمایی ضمن اعلام برائت از آشوب‌گران، 9 دی دیگری آفریدند تا بار دیگر ثابت کنند که مشکلات اقتصادی تأثیری بر ولایتمداری مردم ایران و دفاع آنها از انقلابشان نخواهد گذاشت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ملت بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، 9 دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

از صبح امروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود.

ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

 « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» ملت ایران در اعتراض به آشوب‌های اخیر

به گزارش فارس، مردم اهواز از ساعت 9:30 صبح امروز علیه آشوبگران به پا خاستند و با راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به آشوبگری اعلام کردند.

این راهپیمایی از امانیه میدان مولوی (سه‌گوش) آغاز شده و به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) و چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان سخنران این مراسم است.

مردم ولایتمدار اهواز دوشنبه‌شب هم در اقدامی خودجوش در اعتراض به آشوب‌های اخیر به خیابان آمدند و بساط آشوبگران را جمع کردند.

تجمع طلاب قم در اعتراض به وضعیت اقتصادی و موج سواری فتنه گران بر مطالبه قشر مستضعف

هم اکنون راهپیمایی خودجوش طلاب و مردم قم درمحکومیت اغتشاش های اخیر علیه آشوبگران و مزدوران استکبار برای به حاشیه بردن مطالبات بحق اقتصادی مردم از میدان جانبازان (دورشهر) به سمت حرم مطهر انجام شد.










آیت‌الله سید محمد سعیدی در جمع مردم راهپیمایی کرد. 

دریای خروشان مردم کرمانشاه در محکومیت اغتشاشات اخیر

خشم مردم کرمانشاه از تحرکات اوباش هدایت شده در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر(مدرس تا آزادی) را مملوء از جمعیت کرده است.

مردم کرمانشاه در پی اغتشاشات اخیر، با شرکت در راهپیمایی شکوه وحدت، انزجار خود را از آشوب‌گران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی اعلام کردند و امروز پاسخ محکمی به بر هم‌زنندگان نظم و امنیت دادند و اعلام کردند که همواره پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستند.

مردم انقلابی شهرستان‌های کرمانشاه با برگزاری اجتماع بزرگ، تحرکات و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و خواستار پایان دادن به این تجمعات شدند.

براساس این گزارش، در این راهپیمایی‌ها مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شد.

گفتنی است، نظیر این راهپیمایی وحدت و همبستگی، در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه هم‌اکنون در حال برگزاری است.

* پاسخ محکم همدانی‌ها به اغتشاشات اخیر

مردم شهیدپرور و ولایی تویسرکان که طی اغتشاشات اخیر، صحنه جولان فتنه‌گران بودند، امروز با تجمع پرشور خود، پاسخ محمکمی به آشوبگران و فرصت‌طلبان دادند.

مردم نهاوند نیز صبح امروز و همزمان با سراسر کشور تجمع اعتراض‌آمیزی نسبت به اغتشاشات اخیر آشوبگران و عناصر ضد انقلاب نشان دادند و با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» خواستار برخورد با آنها شدند.

مردم دیار کریم‌خان زند نیز علیه فتنه‌گران خروشیدند و با اتحاد و همبستگی به آشوب‌طلبان ثابت کردند که هیچ گاه از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نخواهند کشید.

تجمع و راهپیمایی امروز مردم شهرستان جم در مقابل آشوب‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش ملی بود و ندای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آشوب‌گر» در نگین سبز استان بوشهر طنین‌افکن شد.

صبح امروز آحاد مختلف مردم شهرستان جم با حضوری دیگر و راهپیمایی میثاق با ولایت حرکات اخیر اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت ملی محکوم کردند.

آنها با اعلام انزجار از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی داشتند و نسبت به اغتشاشات اخیر برخی در برخی شهرهای کشور واکنش نشان دادند.

اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و دانشجویان انقلابی و با بصیرت شهرستان جم از ساعت 10 صبح امروز با تجمع در میدان امام حسین (ع) شهر جم و راهپیمایی تا آرامگاه شهید گمنام در کنار بازارچه شهرداری با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» اقدام اخیر برخی اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در کشور را محکوم کردند.

در تجمع امروز مردم جم شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «فتنه‌گر حیا کن کشور را رها کن»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» سر دادند.

 
تجمع و راهپیمایی امروز مردم شهرستان جم در مقابل آشوب‌گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش ملی بود و ندای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آشوب‌گر» در نگین سبز استان بوشهر طنین افکن شد.

مردم انقلابی جم با در دست داشتن پرچم‌های ایران و عکس امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در این تجمع حضور یافته بودند.

* بسیجیان ورامینی در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند

شماری از بسیجیان ورامینی پیش از ظهر امروز در تجمعی که در بوستان شاهد این شهر برگزار شد، در دفاع از نظام اسلامی کفن‌پوش شدند.

کفن‌پوش شدن بسیجیان پایگاه شاهد حوزه حضرت فاطمه (س) ورامین در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و بسیجیان بار دیگر تأکید کردند تا آخرین قطره خون خود در راه انقلاب و نظام اسلامی ثابت‌قدم هستند.

در این برنامه، اعلام انزجار از اغتشاشات به وجود آمده در برخی استان‌های کشور نیز صورت گرفت و بسیجیان ورامینی در بوستان شاهد با شعار «ما حامیان رهبریم» تجمع کردند.


* راهپیمایی مردم استان خراسان شمالی علیه آشوب‌گران 

مردم خطه گنجینه معرفت‌ها و باب الرضا در حضوری باشکوه و پرصلابت به اعلام حمایت از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاستند و از دشمنان، فتنه‌گران و اغتشاش‌گران برائت جستند و اقدامات اخلال‌گرایانه عده‌ای در کشور را محکوم کردند.

* راهپیمایی مردم ولایتمدار خمینی‌شهر در اعتراض به آشوب آشوبگران

مردم انقلابی شهرستان خمینی‌شهر از صبح امروز در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.

مردم این شهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از آشوب‌های اخیر در کشور اعلام کردند.

* خروش مردم نوشهر علیه آشوب‌گران 

مردم انقلابی شهرستان نوشهر به صورت خودجوش به راهپیمایی انقلابی علیه آشوب‌گران آمریکایی ـ اسرائیلی با حضور هزاران نفری پرداختند.

* مردم ولایتمدار استان لرستان با حضور در خیابان‌ها اقدام اخیر آشوب‌گران را محکوم کردند 

مردم ولایت‌مدار استان لرستان از صبح امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی محکومیت اغتشاش‌های اخیر بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران زدند.

مردم خرم‌آباد نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی اروز انزجار خود را از فتنه‌گران و آشوب‌طلبان اعلام کرده و با حمایت قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه حماسه‌ای دیگر آفریدند.

در راهپیمایی امروز شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» سر داده شد.

* غیرت مردم انقلابی استان مرکزی به جوش آمد 

 پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور غیرت انقلابی مردم شهرهای مختلف استان مرکزی در محکومیت فتنه و آشوب به خروش درآمد و مردم با حضور در میعادگاه‌های برائت از فتنه‌گران و آشوبگران، نفرت و انزجار خود را از اقدامات اخیر فتنه‌گران اعلام کردند.

در شهر اراک نیز مردم بابصیرت و بیدار این شهر ساعت‌ها قبل از تجمع در میدان شهدا حضور یافته و اعتراض خود را نسبت به اقدامات اخیر فتنه‌گران با سردادن شعار «ما بیداریم، از فتنه‌گر بیزاریم»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا» اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی و تصاویر رهبر معظم انقلاب اقدامات اخیر دشمنان در فتنه‌انگیزی علیه ایران اسلامی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم اعم از کارگران، کارمندان، ورزشکاران، بسیجیان، فرهنگیان، مرد، زن و پیر و جوان حضور داشتند.

* خروش مردم آستانه‌اشرفیه و سیاهکل در محکومیت آشوب‌گران

مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان‌های آستان اشرفیه و سیاهکل با صفوف به هم پیوسته انزجار خود را از اغتشاش‌گران و فتنه‌گرانی که با حضور در جمع مردم به دنبال ایجاد ناامنی بودند اعلام کردند.

مردم این 2 شهرستان شاهد خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود.

از شهرستان لاهیجان نیز خبر می‌رسد تجمع اعتراض‌آمیز مردم این شهر برگزار خواهد شد.

در بسیاری از شهرستان‌های استان گیلان نیز قرار است این تجمع بعد از نماز جمعه برگزار شود.

* فریاد «مرگ بر فتنه‌گر» مردم شهرضا طنین‌انداز شد

مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان شهرضا پیش از ظهر امروز برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد «مرگ بر فتنه‌گر» سر دادند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها