کد خبر: ۴۳۶۱۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۴ دی ۱۳۹۶
وزیر سابق اطلاعات مطرح کرد:
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حیدر مصلحی در جمع مردم قرچک: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، MI6 انگلیس در پشت صحنه همه توطئه هایی که در ایران اتفاق افتاده بوده است و در حال حاضر هم وزیر خارجه انگلیس به ایران آمد تا کد رمزهای خاص را به جاسوس های انگلیسی مستقر در ایران بدهد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، وزیر سابق اطلاعات به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: جامعه ای موفق خواهد بود که اقتصاد اسلامی و فرهنگ اسلامی را در امور اجرایی کشور به کار ببرد و مطمئناً چنین دولتی موفق خواهد بود.

مصلحی بیان داشت: یک سال و نیم پیش فتنه امروز را پیش بینی کرده بودیم که چنین اتفاقی می افتد و در حال حاضر مشاهده می کنید و این فتنه گران دوباره اشتباه کردند و مردم پاسخ دندان شکن خواهند داد.

وی تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، MI6 انگلیس در پشت صحنه همه توطئه هایی که در ایران اتفاق افتاده بوده است و در حال حاضر هم وزیر خارجه انگلیس به ایران آمد تا کد رمزهای خاص را به جاسوس های انگلیسی مستقر در ایران بدهد.

مردم پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند

وزیر سابق اطلاعات به بحث برجام اشاره کرد و گفت: وزیر امور خارجه سابق آمریکا در گفت وگوی خود اعلام کرد که من در مناظره های برجام یک مشاور عالی ایرانی داشتم که کدهای اصلی بحث برجام را به من می داد و در این خصوص مذاکره می کردم؛ این فرد نایب رئیس شورای عالی امنیت ملی ایران بود.

وی گفت: در تاریخ تجزیه و تحلیل داشته باشید؛ مردم پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند و دشمنان در فتنه جدید کشتار و اغتشاش را از شهرهای کوچک و ولایت مدار آغاز کردند تا بتوانند اغتشاش خیابانی را از این شهرها پی بگیرند.

مصلحی گفت: اغتشاش و آشوب در سال 88 مربوط به قشر متوسط به بالا بوده ولی در فتنه جدید اغتشاش مربوط به قشر متوسط به پایین است که از مسائل اقتصادی رنج می برند و بر اساس همین نیاز با افکار و عقاید این خانواده ها بازی شده است.

آقازاده‌ها خودروهای گران‌قیمت را چگونه وارد ایران می‌کنند؟

وزیر سابق اطلاعات افزود: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا می‌شد و توسط دولت‌ها به بازی گرفته نمی‌شد، این وضع معیشت مردم نبود و ملت ایران از نظر اقتصادی در وضعیت بهتری قرار داشتند.

مصلحی گفت: مگر دولت‌مردان نمی‌گویند که ما تحریم هستیم؛ پس این آقازاده‌ها خودروهای گران‌قیمت را چگونه وارد ایران می‌کنند که نمونه بارز آن خودروی پورشه است که بیشترین آن در ایران است.

مصلحی به نام دیگر فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه مانند ناخالصی‌های طلا می‌ماند که در آتش ذوب قرار گرفته و براده‌های آن در آتش ذوب می‌شود و فتنه نیز به همین صورت است که خواص و فتنه‌گران در زمان‌های فتنه از انقلاب و نظام ریزش می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها