أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۱۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۴ دی ۱۳۹۶
در پی شکایت دفتر آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، غلامحسین کرباسچی و اصغر جلائی‌پور به دادسرای مشهد احضار شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دادسرای مشهد غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق تهران و دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به همراه حمیدرضا جلائی‌پور، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت از سوی دادسرای مشهد فراخوانده شدند.

بازپرس شعبه 209 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این خصوص گفت: این افراد به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب علیه آیت‌الله علم‌الهدی احضار شده‌اند.

یادآوری می‌شود که غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی طی مطلبی که به نقل از او به برخی گروه‌های تلگرامی ارسال شده، ادعا کرده است که شورای‌عالی امنیت ملی، آیت‌الله علم‌الهدی را به‌دلیل «اقدام پشت‌پرده او در تجمعات خیابانی مشهد» فراخوانده و شمخانی (دبیر شورای‌عالی امنیت ملی) شخصاً با لحن شدید به او تذکر داده است.

مطلبی که از سوی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی تکذیب شد و مسؤولان دفتر امام جمعه مشهد از اعلام شکایت علیه منتشر‌کنندگان این اخبار خبر دادند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
۰
۰
لعنت خدا بر فتنه گران وتمامی اصلاح طلبان
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
۰
۰
عجب آدم نادانیه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها