يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۲۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۶ دی ۱۳۹۶
دو فروند هواپیما در باند فرودگاه بین‌المللی تورنتو با یکدیگر برخورد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: دو فروند هواپیما در باند فرودگاه بین‌المللی تورنتو با یکدیگر برخورد کردند.

در این حادثه که اواخر روز گذشته (جمعه) اتفاق افتاد دو فروند هواپیما در باند فرودگاه بین‌المللی تورنتو با یکدیگر برخورد کردند که موجب شد نیروهای امداد و آتش‌نشان در محل حضور پیدا کنند.

پس از وقوع این حادثه مسافران به سرعت از داخل هواپیما تخلیه شدند.

مقامات داخلی کانادا با بیان اینکه تنها یکی از هواپیماها حامل تعدادی مسافر و خدمه بوده، اظهار داشتند: در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان آسیبی وارد نشد و حال جسمی تمامی آنان خوب است.

بنابر گزارش اسپوتنیک، گفته شده در این حادثه بال یکی از هواپیماها با دم هواپیمای دیگر برخورد کرد و موجب شد یکی از آن‌ها دچار آتش‌سوزی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها