أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۳۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۷ دی ۱۳۹۶
بودجه سال 2018 آمریکا و بحث مالیات در این کشور، عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «ما مردم»در شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با حضور رمی پایت، کارشناس روابط بین الملل به بررسی محورهایی همچون «تصویب بودجه موقتی از سوی نمایندگان به منظور بررسی بیشتر بعد از تعطیلات سال نو»، «نیاز جمهوری خواهان به آرای دموکرات ها برای تصویب بودجه»، «صرف مبلغ هنگفت برای بودجه نظامی» و «بررسی واقعی بودن نیاز 700 بیلیون دلاری برای اهداف نظامی و دفاعی» می پردازد.
مسایل خارجی کره شمالی عنوان موضوع دیگری است که در این برنامه مورد بحث قرار می گیرد.

این مبحث با حضور جیمز پتراس، استاد جامعه شناسی دانشگاه بینگهمتون نیویورک و حول محورهایی همچون «تهدید کره شمالی از سوی ترامپ در سال 2017»، «افزایش تحریم ها علیه کره شمالی از سوی آمریکا»، «استراتژی آمریکا در مقابل تهدید کره برای حمله به آمریکا» و  «احتمال بروز جنگ و لطمات ناشی از آن» بررسی می شود.

«ما مردم» با اجرای بهمن نورایی یکشنبه 17 دی ماه ساعت 12:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 07:00 و 23:00 ، سه شنبه ساعت 17:00 و چهارشنبه ساعت 10:00 است.

احمدرضا محمودیان (کارگردان هنری)، حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی (نویسندگان)، شهرزاد خانی پور (دستیار تهیه)، عادل عباسی (تدوینگر)، حامد عزیزی (گرافیست)، معصومه عابدینی (هماهنگ کننده) و سوزان مدرس (گزارشگر نیویورک) عوامل تهیه این برنامه هستند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها